ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 31 Μαρτίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνάντηση για τα νέα Προγράμματα Σπουδών Πληροφορικής

Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021, διαδικτυακή συνάντηση του Προεδρείου της Π.Ε.Κ.Α.Π. με Εμπειρογνώμονα της Ομάδας Εργασίας του Ι.Ε.Π. για την αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Στη συνάντηση, που διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα, αναπτύξαμε την πάγια θέση μας ότι τα μαθήματα Πληροφορικής που διδάσκονται στο ΕΠΑ,Λ,, θα πρέπει να δίνουν όλα τα απαραίτητα και σύγχρονα τεχνολογικά εφόδια στους απόφοιτους, ώστε να είναι σε θέση να εργαστούν με το πτυχίο που αποκτούν, αλλά ταυτόχρονα να έχουν και τη δυνατότητα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Κατά τη διάρκεια της διεξοδικής συζήτησης παρουσιάσαμε τις κάτωθι προτάσεις:  

  1. Διατήρηση της αυτονομίας του Τομέα Πληροφορικής και των δύο Ειδικοτήτων (Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής & Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ).

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 22 Μαρτίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνάντηση για τα νέα Προγράμματα Σπουδών Πληροφορικής

Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9 Μαρτίου 2021, διαδικτυακή συνάντηση του Προεδρείου της Π.Ε.Κ.Α.Π. με τους τρεις Πανεπιστημιακούς που έχουν οριστεί από το Ι.Ε.Π. υπεύθυνοι για την αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών Πληροφορικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στη συνάντηση, που διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα, αναπτύξαμε την πάγια θέση μας για την ανάγκη θεσμοθέτησης και εφαρμογής ενός Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής, χωρίς επικαλύψεις, με στόχο την ουσιαστική ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης, της καλλιέργειας των δεξιοτήτων προγραμματισμού και της ενίσχυσης του ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών.

Κατά τη διάρκεια της διεξοδικής συζήτησης παρουσιάσαμε τις προτάσεις μας, μεταξύ άλλων, για το ωρολόγιο πρόγραμμα, για την εισαγωγή νέων γνωστικών αντικειμένων και για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ΠΕ86, αλλά και γενικότερα για τη Διδασκαλία και Διδακτική της Πληροφορικής στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο. Παρουσιάστηκε συμφωνία απόψεων στα περισσότερα θέματα και αναμένουμε την ολοκλήρωση των εργασιών των αρμόδιων επιτροπών του Ι.Ε.Π. και τη δημοσίευση των τελικών κειμένων, ώστε να τοποθετηθούμε συνολικά, ως Ένωση. Η Π.Ε.ΚΑ.Π. θα συνεχίσει τις παρεμβάσεις της, με σταθερό γνώμονα την περαιτέρω ενίσχυση της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Κατεβάστε το PDF

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 18 Μαρτίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Απολογισμός Διαδικτυακής Εσπερίδας Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο

Με συμμετοχή εκπαιδευτικών Πληροφορικής από όλες τις Περιφέρειες της χώρας, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021 Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο από την Π.Ε.ΚΑ.Π. Στην εκδήλωση συμμετείχαν και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86, όπου διατύπωσαν απόψεις για το παρόν και το μέλλον της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.  

Τα βασικά συμπεράσματα της Εσπερίδας ήταν:

  • Παρέμβαση στο Ι.Ε.Π. για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών
  • Συγγραφή νέων βιβλίων
  • Εισαγωγή νέων γνωστικών αντικειμένων
  • Επαναφορά του μαθήματος «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών» στη Β τάξη του Εσπερινού ΓΕ.Λ.
  • Εξέταση στο μάθημα «Πληροφορική» για την εισαγωγή των υποψηφίων σε όλες τις Σχολές και τα Τμήματα Πληροφορικής (και των συναφή ως προς το επιστημονικό τους πεδίο) των Α.Ε.Ι.

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 31 Ιανουαρίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σχολές και Τμήματα Πληροφορικής

Με αφορμή την κατάθεση στη Βουλή του Σχεδίου Νόμου "Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις", το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. επαναφέρει στο δημόσιο διάλογο το θέμα της πρόσβασης των υποψηφίων σε Σχολές και Τμήματα Πληροφορικής. Δυστυχώς, από την 2016 έως σήμερα ακολουθούμενη εκπαιδευτική πολιτική, στην Ο.Π. Θετικών Σπουδών εντάσσονταν κλασσικά τμήματα Πληροφορικής (που ανήκουν στην Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) αλλά και τα τμήματα Μηχανικών Πληροφορικής (Ηλεκτρολόγοι, Μηχανικοί Πληροφορικής, Μηχανικοί Η/Υ, Μηχανικοί Πληροφορικής & Επικοινωνίας Συστημάτων, Ηλεκτρονικοί και Αυτοματισμού).

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 31 Ιανουαρίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διοργανώνει Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο, την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021 και από ώρα 19:30 έως 21:30. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της καλύτερης ενημέρωσης των καθηγητών Πληροφορικής, της καταγραφής των προβλημάτων του κλάδου και της ανάπτυξης ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των συναδέλφων.

Βασικοί άξονες της Εσπερίδας είναι:

- Επιμόρφωση στη Δημιουργία και Βαθμολόγηση των Ασκήσεων και των Εργασιών στην

  Ηλεκτρονική Τάξη του Π.Σ.Δ. (e-class)

- Πρόγραμμα Σπουδών

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 25 Ιανουαρίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Συνάντηση για την Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών Πληροφορικής

Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Με αφορμή τον ορισμό από το Ι.Ε.Π. των Εποπτών για την υποστήριξη της Πράξης «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», η Π.Ε.ΚΑ.Π. απέστειλε αίτημα  πραγματοποίησης διαδικτυακής συνάντησης με τους υπεύθυνους των αντικειμένων της Πληροφορικής. To αίτημα έγινε αποδεκτό και σκοπός της συνάντησης θα είναι η κατάθεση προτάσεων και ανάπτυξη των θέσεων της Ένωσής μας για τη Διδασκαλία και Διδακτική της Πληροφορικής στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο.

Label Pekap 2018

Αθήνα, 31 Δεκεμβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ομάδες Εργασίας Δημοτικού και Γυμνασίου

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π., μετά τις τελευταίες επιτυχημένες διαδικτυακές εσπερίδες διαλόγου, αποφάσισε τη σύσταση ομάδων εργασίας για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Το αντικείμενο τους αφορά την ανταλλαγή απόψεων, την κατάθεση θέσεων και τη συγγραφή προτάσεων για τα:
·       Προγράμματα Σπουδών,
·       Σχολικά Βιβλία,
·       Εκπαιδευτικά Λογισμικά,
·       Εκπαιδευτικά Σενάρια και

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 22 Δεκεμβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Απολογισμός Διαδικτυακής Εσπερίδας Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο

Με συμμετοχή εκπαιδευτικών Πληροφορικής από τις περισσότερες Περιφέρειες της χώρας, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο από την Π.Ε.ΚΑ.Π. Στην εκδήλωση συμμετείχαν και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86, όπου διατύπωσαν απόψεις για το παρόν και το μέλλον της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.  

Τα βασικά συμπεράσματα της Εσπερίδας ήταν:

  • Παρέμβαση στο Ι.Ε.Π. για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών
  • Συγγραφή νέων Βιβλίων
  • Μετατροπή του μαθήματος «Πληροφορική» σε δίωρο και στις υπόλοιπες τάξεις (Β’ & Γ’).
  • Δυνατότητα και σε μόνιμους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, που επιθυμούν, για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου με τη διδασκαλία του Προγράμματος προετοιμασίας για την Πιστοποίηση στην επάρκεια χρήσης των Τ.Π.Ε.
  • Ανανέωση εργαστηριακού εξοπλισμού με σύγχρονα μέσα και
  • Επαναφορά της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης, που καταργήθηκε το 2016. 

Label Pekap 2018

Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αναβολή Εκλογών

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν, αλλά και την παράταση της θητείας των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων εργαζομένων έως τις 30/6/2021 (Νόμος 4756/2020 - Άρθρο 72), αποφάσισε την αναβολή της Εκλογοαπολογιστικής Γενικής Συνέλευσης και των Αρχαιρεσιών της Ένωσης, που είχαν προγραμματιστεί για το μήνα Δεκέμβριο.

Η νέα ημερομηνία διεξαγωγής των παραπάνω διαδικασιών θα εξαρτηθεί από την πορεία του ιού  στη χώρα μας και θα ανακοινωθεί με σχετικό Δελτίο Τύπου, ενώ θα αποσταλεί προς ενημέρωση σε όλα τα τακτικά μέλη μας.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.


Κατεβάστε σε PDF

 

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 30 Νοεμβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διοργανώνει Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο, την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 και από ώρα 19:00 έως 21:30. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της καλύτερης ενημέρωσης των καθηγητών Πληροφορικής, της καταγραφής των προβλημάτων του κλάδου και της ανάπτυξης ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των συναδέλφων.

Βασικοί άξονες της Εσπερίδας είναι:

- Επιμόρφωση στις λειτουργίες Breakout Sessions, Polling της Webex της Cisco και εφαρμογή τους στο Netiquette μιας συνεδρίασης

- Πρόγραμμα Σπουδών

- Εκπαιδευτικά Λογισμικά

- Διδακτικά Σενάρια

- Πρόγραμμα Προετοιμασίας για την Πιστοποίηση της επάρκειας χρήσης ΤΠΕ και

- Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής. 

ΝΕΑ

Κβαντική υπεροχή από την Google: Ο Sycamore σε 3 λεπτά, ο πιο γρήγορος συμβατικός σε 10.000 χρόνια

https://images.hellasjournal.com/2019/09/fffb5d18-quantum-computer-777x437.jpg

Η πραγματική εποχή των κβαντικών υπολογιστών μπορεί μόλις να ανέτειλε όχι με τυμπανοκρουσίες, αλλά με μια απλή διαρροή στο διαδίκτυο. Φαίνεται πως ερευνητές της Google πέτυχαν για πρώτη φορά

τη λεγόμενη «κβαντική υπεροχή», καταφέρνοντας να κάνουν με ένα κβαντικό υπολογιστή υπολογισμούς που ξεπερνούν τις δυνατότητες και του ισχυρότερου υπερ-υπολογιστή που υπάρχει σήμερα. Η ίδια η Google σε σχετικές ανακοινώσεις της υποστηρίζει πως ο δικός της κβαντικός κομπιουτερ θα είναι ένα εκατομμύριο φορές πιο γρήγορος από τον γρηγορότερο του κόσμου!

Περισσότερα

CodeAthon 2019: Βελτιώστε το παιχνίδι…και παίξτε σε Scratch!

https://stem.edu.gr/wp-content/uploads/2019/08/Banner-Facebook-CodeAthon-2019.pngCodeAthon 2019: Βελτιώστε το παιχνίδι…και παίξτε σε Scratch!Το CodeAthon επιστρέφει στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού Europe Code Week 2019! Μετά την επιτυχημένη πρώτη του διοργάνωση το 2018, φέτος το CodeAthon επεκτείνεται γεωγραφικά και ταξιδεύει σε 6 πόλεις: Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ιωάννινα – Ξάνθη – Πάτρα – Τρίκαλα. Συγκεκριμένα για την Αθήνα το CodeAthon θα φιλοξενηθεί στις εγκαταστάσεις της OTE ACADEMY, ενώ σύντομα θα ανακοινωθούν και οι χώροι υλοποίησης στις υπόλοιπες πόλεις.
Το CodeAthon διοργανώνεται από τον STEM Education στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού Europe Code Week 2019.

Περισσότερα

Ξεκινάει ο 2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση 2019-2020

https://robotics.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/31/2019/08/index.pngΗ Οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών, ανακοινώνει την έναρξη του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση για την σχολική περίοδο 2019-2020.

Περισσότερα

Η Βαλένθια συνεχίζει να υποστηρίζει το Linux σε όλα τα σχολεία

https://i2.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2019/09/muis.jpgΗ κυβέρνηση της Βαλένθια, μία από τις 17 αυτόνομες περιφέρειες της Ισπανίας, εξακολουθεί να υποστηρίζει τη χρήση ανοικτού λογισμικού στα σχολεία. Το LliureX, μια συλλογή λύσεων λογισμικού ανοιχτού κώδικα προσαρμοσμένες στα σχολεία και με βάση τη διανομή Ubuntu Linux, υλοποιείται σε περισσότερους από 120.000 σταθμούς εργασίας, αναφέρει το υπουργείο Οικονομικών της περιοχής.

Περισσότερα

Πρωτέας: Ένα DIY Robot kit ανοιχτού κώδικα για εκπαιδευτικούς

https://i1.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2019/09/DSCN0579.jpgΣτα πλαίσια του Google Summer of Code 2019 ο Χρήστος Χρόνης, προπτυχιακός φοιτητής του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου στο τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής, ανέλαβε την ανάπτυξη ενός DIY ρομποτικού κίτ για εκπαιδευτικούς.

Περισσότερα

Learn2Analyze – Νέο Ευρωπαϊκό MOOC στην Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων

https://i1.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2019/08/l2a-competence-profile-1-1024x553.pngΈνα νέο Ευρωπαϊκό Μαζικό Ανοικτό Διαδικτυακό Μάθημα (MOOC) με αντικείμενο την Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων (Educational Data Literacy) και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί για την υποστήριξη της διδασκαλίας ψηφιακών μαθημάτων και μαθημάτων που εφαρμόζουν την Αντεστραμμένη Διδασκαλία, προσφέρεται δωρεάν από τον Οκτώβριο.

Περισσότερα

Η Υπολογιστική Σκέψη και το STEM ως εργαλεία για την Οικονομία της Γνώσης στην Εκπαίδευση

https://i0.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2019/07/UTSTEMCenter-Logo-756x430.png

Τα τελευταία χρόνια γίνεται μεγάλη συζήτηση σε διεθνές επίπεδο για:

α) την κοινωνική δικαιοσύνη στην εκπαίδευση -«socialjusticeineducation» και τις παραμέτρους της εκπαιδευτικής πολιτικής που συνδέονται με αυτήν, β) τις δεξιότητες και ικανότητες που θα πρέπει να έχουν οι μελλοντικοί εργαζόμενοι και γ) για τα νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών στην Σχολική και Τριτοβάθμια εκπαίδευση που θα ανταποκρίνονται στα παραπάνω και οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να εμπλέκονται σε προβλήματα από την καθημερινή ζωή(π.χ. αλλαγή κλίματος κλπ).

Περισσότερα

Σχολιασμός θεμάτων Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων Πληροφορικής ΓΕ.Λ. & ΕΠΑ.Λ.

Αθήνα, 26 Ιουνίου 2019

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σχολιασμός θεμάτων Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων

Πληροφορικής ΓΕ.Λ. & ΕΠΑ.Λ.

 

 

ΓΕ.Λ.

Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Α.Ε.Π.Π.)

 

Τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας, χωρίς προβλήματα στη διατύπωση και κάλυπταν ευρύ φάσμα της ύλης (θεωρητικό και πρακτικό μέρος). Συγκεκριμένα το θέμα Α και το θέμα Β ήταν θεωρητικά θέματα, που αντιμετωπίζονταν σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και στηρίζονταν στην κατανόηση της ύλης. Μόνο το ερώτημα Α2 απαιτούσε ακριβή αποστήθιση θεωρίας του σχολικού βιβλίου. Το Θέμα Γ και το θέμα Δ αντιμετωπίζονταν ικανοποιητικά και από τον μέτρια διαβασμένο/η μαθητή/τρια, αρκεί ο/η μαθητής/τρια να είχε κατανοήσει τον τρόπο αντιμετώπισης των ασκήσεων του μαθήματος.

Συνολικά τα θέματα απαιτούσαν:

1) Μελέτη του υλικού του σχολικού βιβλίου (θεωρία και ασκήσεις),

2) Σφαιρική εμπέδωση της ύλης,

3) Πολύ προσεκτική και λεπτομερειακή ανάγνωση των εκφωνήσεων των θεμάτων, οι οποίες ήταν ξεκάθαρα διατυπωμένες ως προς τα δεδομένα αλλά και ως προς τα ζητούμενα των προβλημάτων που διατύπωναν, και

4) Καλλιέργεια της λογικής σκέψης του/της μαθητή/τριας σε όλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

 

ΕΠΑ.Λ.

Προγραμματισμός Υπολογιστών

 

Τα θέματα κάλυπταν ευρύ φάσμα της εξεταζόμενης ύλης και ήταν σαφή. Χαρακτηρίζονται ως πολλά και απαιτητικά και οι μαθητές χρειαζόντουσαν αρκετό χρόνο για την επίλυσή τους. Απευθύνονταν σε υποψηφίους καλά προετοιμασμένους, που είχαν μελετήσει συστηματικά, τόσο το βιβλίο όσο και το υπόλοιπο συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος. Ιδιαίτερη προσοχή χρειαζόταν από τους μαθητές στην επίλυση του Δ θέματος, λόγω της απαιτητικότητας του σε σχέση με τον μεγάλο όγκο ζητούμενων αποτελεσμάτων.

 

Δίκτυα Υπολογιστών

Τα θέματα κάλυπταν μεγάλο μέρος της εξεταζόμενης ύλης του μαθήματος και ήταν σαφή. Χαρακτηρίζονται ως απαιτητικά και απευθύνονταν σε καλά προετοιμασμένους μαθητές. Ιδιαίτερη προσοχή χρειαζόταν από τους μαθητές στα θέματα ανάπτυξης, που κάλυπταν το 25% της συνολικής βαθμολογίας.

 

Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές καλά αποτελέσματα.

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε σε PDF