ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Label Pekap 2018

Αθήνα, 31 Δεκεμβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ομάδες Εργασίας Δημοτικού και Γυμνασίου

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π., μετά τις τελευταίες επιτυχημένες διαδικτυακές εσπερίδες διαλόγου, αποφάσισε τη σύσταση ομάδων εργασίας για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Το αντικείμενο τους αφορά την ανταλλαγή απόψεων, την κατάθεση θέσεων και τη συγγραφή προτάσεων για τα:
·       Προγράμματα Σπουδών,
·       Σχολικά Βιβλία,
·       Εκπαιδευτικά Λογισμικά,
·       Εκπαιδευτικά Σενάρια και

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 22 Δεκεμβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Απολογισμός Διαδικτυακής Εσπερίδας Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο

Με συμμετοχή εκπαιδευτικών Πληροφορικής από τις περισσότερες Περιφέρειες της χώρας, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο από την Π.Ε.ΚΑ.Π. Στην εκδήλωση συμμετείχαν και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86, όπου διατύπωσαν απόψεις για το παρόν και το μέλλον της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.  

Τα βασικά συμπεράσματα της Εσπερίδας ήταν:

  • Παρέμβαση στο Ι.Ε.Π. για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών
  • Συγγραφή νέων Βιβλίων
  • Μετατροπή του μαθήματος «Πληροφορική» σε δίωρο και στις υπόλοιπες τάξεις (Β’ & Γ’).
  • Δυνατότητα και σε μόνιμους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, που επιθυμούν, για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου με τη διδασκαλία του Προγράμματος προετοιμασίας για την Πιστοποίηση στην επάρκεια χρήσης των Τ.Π.Ε.
  • Ανανέωση εργαστηριακού εξοπλισμού με σύγχρονα μέσα και
  • Επαναφορά της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης, που καταργήθηκε το 2016. 

Label Pekap 2018

Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αναβολή Εκλογών

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν, αλλά και την παράταση της θητείας των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων εργαζομένων έως τις 30/6/2021 (Νόμος 4756/2020 - Άρθρο 72), αποφάσισε την αναβολή της Εκλογοαπολογιστικής Γενικής Συνέλευσης και των Αρχαιρεσιών της Ένωσης, που είχαν προγραμματιστεί για το μήνα Δεκέμβριο.

Η νέα ημερομηνία διεξαγωγής των παραπάνω διαδικασιών θα εξαρτηθεί από την πορεία του ιού  στη χώρα μας και θα ανακοινωθεί με σχετικό Δελτίο Τύπου, ενώ θα αποσταλεί προς ενημέρωση σε όλα τα τακτικά μέλη μας.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.


Κατεβάστε σε PDF

 

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 30 Νοεμβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διοργανώνει Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο, την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 και από ώρα 19:00 έως 21:30. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της καλύτερης ενημέρωσης των καθηγητών Πληροφορικής, της καταγραφής των προβλημάτων του κλάδου και της ανάπτυξης ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των συναδέλφων.

Βασικοί άξονες της Εσπερίδας είναι:

- Επιμόρφωση στις λειτουργίες Breakout Sessions, Polling της Webex της Cisco και εφαρμογή τους στο Netiquette μιας συνεδρίασης

- Πρόγραμμα Σπουδών

- Εκπαιδευτικά Λογισμικά

- Διδακτικά Σενάρια

- Πρόγραμμα Προετοιμασίας για την Πιστοποίηση της επάρκειας χρήσης ΤΠΕ και

- Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής. 

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 31 Οκτωβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Απολογισμός Διαδικτυακής Εσπερίδας Διαλόγου για την Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο

Με συμμετοχή εκπαιδευτικών Πληροφορικής από όλες τις Περιφέρειες της χώρας, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020 Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο από την Π.Ε.ΚΑ.Π. Στην εκδήλωση συμμετείχαν και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86, όπου διατύπωσαν απόψεις για το παρόν και το μέλλον της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.  

Τα βασικά συμπεράσματα της Εσπερίδας ήταν:

  • Παρέμβαση στο Ι.Ε.Π. για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών
  • Μετονομασία του μαθήματος σε «Πληροφορική»
  • Διδασκαλία του μαθήματος σε δίωρη βάση (Γ’–ΣΤ’ τάξη)
  • Συγγραφή Οδηγού εκπαιδευτικού ως Διδακτικό Εγχειρίδιο

Αθήνα, 15 Οκτωβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική

στο Δημοτικό Σχολείο

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διοργανώνει Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο, την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020 και από ώρα 19:00 έως 21:30. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της καλύτερης ενημέρωσης των καθηγητών Πληροφορικής, της καταγραφής των προβλημάτων του κλάδου και της ανάπτυξης ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των συναδέλφων.

Βασικοί άξονες της Εσπερίδας είναι:

- Πρόγραμμα Σπουδών

- Οδηγίες Διδασκαλίας και Διδακτέα Ύλη  μαθήματος Τ.Π.Ε.

- Διδακτικά Εγχειρίδια και Σενάρια

Αθήνα, 31 Ιουλίου 2020

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Προτάσεις για την ενίσχυση του Πληροφορικού Γραμματισμού

 

Με αφορμή τη δημοσίευση των βασικών σημείων της έκθεσής της «Επιτροπής Πισσαρίδη» για την  ανάπτυξη της οικονομίας, η Π.Ε.ΚΑ.Π. επαναφέρει στο δημόσιο διάλογο τις προτάσεις της για την ενίσχυση του Πληροφορικού Γραμματισμού στο Ελληνικό σχολείο. Η εν λόγω έκθεση επισημαίνει, μεταξύ άλλων, την ανάγκη εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες και προώθησης της τεχνολογίας αιχμής, της καινοτομίας και της ψηφιοποίησης. Σήμερα όμως στο εκπαιδευτικό σύστημα, ενώ παρατηρείται σημαντική αύξηση των ωρών διδασκαλίας μαθημάτων Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με τις τελευταίες Υπουργικές Αποφάσεις (ΦΕΚ 2265/Β/12-06-2020 & ΦΕΚ 2338/Β/15-06-2020), εντούτοις  απαιτούνται αρκετά βήματα ακόμη για την ενδυνάμωση και καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών. 

Η Ένωση μας, από τον Νοέμβριο του 2019 (ΑΠ 12/28-11-2019), έχει καταθέσει στο Υ.ΠΑΙ.Θ. ολοκληρωμένο υπόμνημα θέσεων για την ουσιαστική αναβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας αλλά και των ψηφιακών υποδομών των σχολείων. Συνοπτικά έχουμε προτείνει τα κάτωθι (αναλυτικά αναφέρονται στο Παράρτημα).

Πρόσβαση στα Α.Ε.Ι.

Εξέταση στο μάθημα «Πληροφορική» για την εισαγωγή των υποψηφίων σε όλες τις Σχολές και τα Τμήματα Πληροφορικής (και των συναφή ως προς το επιστημονικό τους πεδίο) των Α.Ε.Ι.

Αθήνα, 15 Ιουλίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

 

Τη Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020, η Π.Ε.ΚΑ.Π. συμμετείχε σε συνάντηση φορέων στο Υ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (ΕξΑΕ), κατόπιν πρόσκλησης από το γραφείο της Υπουργού Παιδείας. Κατά τη διάρκεια της 3ώρης συζήτησης, εκφράσαμε τις απόψεις μας για τον τρόπο εφαρμογής της ΕξΑΕ, επισημάναμε προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατά την πρόσφατη υλοποίησή της και διατυπώσαμε προτάσεις για την επίλυσή τους.

Κοινό συμπέρασμα ήταν ότι σε περίπτωση νέας έξαρσης της πανδημίας στη χώρα, η επιστήμη της Πληροφορικής και οι εφαρμογές της στην εκπαιδευτική διαδικασία, μπορούν να αξιοποιηθούν κατάλληλα, προκειμένου οι μαθητές να διατηρήσουν την επαφή με τα μαθήματά τους. Διαβάστε περισσότερα στο σχετικό Δελτίο Τύπου.

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Κατεβάστε σε PDF

 Label Pekap 2018

Αθήνα, 30 Ιουνίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Σχολιασμός θεμάτων Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων

Πληροφορικής ΓΕ.Λ. & ΕΠΑ.Λ.

 

ΓΕ.Λ.

 Πληροφορική

 Τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, χωρίς προβλήματα στη διατύπωση και κάλυπταν ευρύ φάσμα της ύλης. Οι σωστά προετοιμασμένοι μαθητές δεν αντιμετώπισαν δυσκολίες. Ιδιαίτερης προσοχής έχρηζε το θέμα Δ2α.

 

ΕΠΑ.Λ.

Δίκτυα Υπολογιστών

 Τα θέματα κάλυπταν μεγάλο μέρος της εξεταζόμενης ύλης του μαθήματος και ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια. Χαρακτηρίζονται ως βατά και ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας για τους μαθητές Ιδιαίτερης προσοχής έχρηζε το θέμα Γ1.

 

Αθήνα, 8 Ιουνίου 2020

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παρατηρήσεις επί της συζήτησης του Σ/Ν «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»

Με αφορμή την ολοκλήρωση της συζήτησης στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής του Σχεδίου Νόμου «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρεί ότι οι δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας, περί προσθήκης 3 ωρών διδασκαλίας μαθημάτων Πληροφορικής, 1 ώρα στο Γυμνάσιο και 2 ώρες στο Λύκειο, κινούνται μεν στη σωστή κατεύθυνση, αλλά αποτελούν ένα μικρό μόνο βήμα προς την ενίσχυση του Πληροφορικού γραμματισμού και της καλλιέργειας ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών. Η Ένωση μας κατέθεσε στη δημόσια διαβούλευση, αναλυτικό και τεκμηριωμένο υπόμνημα, (Δ.Τ.- 30/4/2020), για τις αναγκαίες τομές και ριζικές αλλαγές, που απαιτούνται στο εκπαιδευτικό σύστημα, σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα και οδηγίες, με μοναδικό γνώμονα τη ψηφιακή πρόοδο του Ελληνικού Σχολείου.

Συγκεκριμένα προτείναμε, μεταξύ άλλων, τα εξής:

  • Εξέταση στο μάθημα «Πληροφορική» για την εισαγωγή των υποψηφίων σε όλες τις Σχολές και τα Τμήματα Πληροφορικής (και των συναφή) των Α.Ε.Ι.
  • Μετατροπή του μαθήματος Γενικής Παιδείας της Β τάξης ΓΕ.Λ., «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών», σε δίωρο.
  • Επαναφορά του μαθήματος Γενικής Παιδείας της Β τάξης «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών», στα Εσπερινά ΓΕ.Λ.
  • Μετατροπή του μαθήματος Επιλογής «Εφαρμογές Πληροφορικής» της Α τάξης ΓΕ.Λ., σε Γενικής Παιδείας.
  • Διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής του Γυμνασίου, όλων τω τάξεων, σε δίωρη βάση.
  • Εφαρμογή του «Προγράμματος προετοιμασίας για την πιστοποίηση στην επάρκεια χρήσης των Τ.Π.Ε.» και για τους μαθητές που φοιτούν στη Β’ Γυμνασίου.
  • Αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος «Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας» στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού (Γ’ έως ΣΤ’).

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, να μελετήσει και να υιοθετήσει τις παρατηρήσεις μας στην επικείμενη έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων για τα Ωρολόγια Προγράμματα Γυμνασίου και Λυκείου, αλλά και να προχωρήσει άμεσα στην απαραίτητη νομοτεχνική βελτίωση στο άρθρο, που αφορά την κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία. Η Π.Ε.ΚΑ.Π. θα συνεχίσει τις παρεμβάσεις της, με την κατάθεση εποικοδομητικών και βελτιωτικών προτάσεων, με στόχο την ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε σε PDF

 

ΝΕΑ

Τα πέντε επαγγέλματα που θα κυριαρχήσουν την επόμενη δεκαετία

http://www.alfavita.gr/sites/default/files/styles/imagearthron/public/17403974.jpgΠολλοί μελλοντολόγοι υποστηρίζουν ότι τα ρομπότ θα αντικαταστήσουν το ανθρώπινο δυναμικό στην εργασία. Μάλιστα, το 85% των σημερινών ειδικοτήτων άλλων, εκτιμάται πως δεν θα υπάρχει το 2030. Έρευνα που διενήργησε για λογαριασμό της αμερικανικής εταιρείας ηλεκτρονικών υπολογιστών Dell το Ινστιτούτο για το Μέλλον εκτιμά ότι το 85% των επαγγελμάτων που θα ασκούμε το έτος 2030 δεν υπάρχουν σήμερα, ενώ έρευνα του Πανεπιστημίου ΜΙΤ καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η περιβόητη τεχνητή νοημοσύνη όχι μόνο δεν θα καταστρέψει την απασχόληση, αλλά θα δημιουργήσει τα αμέσως επόμενα χρόνια 21 εκατομμύρια θέσεις εργασίας μόνο στις ΗΠΑ.

Περισσότερα

86 σχολεία από την Ελλάδα τιμήθηκαν με την Ετικέτα Σχολείου eTwinning 2018-2019

https://i2.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2018/04/eTwinning.jpgΗ Ετικέτα Σχολείου eTwinning θεσπίστηκε το 2017 με στόχο την αναγνώριση και επιβράβευση της συμμετοχής, της αφοσίωσης και της δέσμευσης όχι μόνο επιμέρους εκπαιδευτικών του eTwinning, αλλά και ομάδων εκπαιδευτικών και σχολικών ηγετών από το ίδιο σχολείο. Η διαδικασία αιτήσεων για την ετικέτα ξεκίνησε τον Δεκέμβριο 2017 και έληξε τον Μάρτιο του 2018.

Περισσότερα

Απόφαση ΣτΕ για μετατάξεις ΠΕ19/20 (ΠΕ86)

Αθήνα, 28 Μαρτίου 2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Απόφαση ΣτΕ για μετατάξεις ΠΕ19/20 (ΠΕ86)

 

Σχετικά με την απόφαση του ΣτΕ που αφορά τις μετατάξεις, η Π.Ε.ΚΑ.Π. ενημερώνει ότι το αρμόδιο τμήμα Γ’ του Συμβουλίου συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριό του στις 26-1-2017, για να δικάσει την από 4-11-2013 αίτηση ακύρωσης των 1) υπ' αριθμ. 119655/Δ1/30-8-2013 απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ Γ΄ 986/3-9-2013), 2) υπ' αριθμ. 111967/Δ2/13-8-2013 απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, (ΦΕΚ Β΄ 1977), 3) υπ' αριθμ. 144051/Δ1/8-10-2013 απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ Β΄ 2531/8-10-2013) και κάθε άλλη σχετικής πράξης ή παράλειψη της διοικήσεως. Σύμφωνα με την απόφαση, που εκδόθηκε με αριθμό 3404/2017, κρίθηκαν συνταγματικές και νόμιμες οι διατάξεις της παραγράφου 11 του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013 για τις υποχρεωτικές μετατάξεις των εκπαιδευτικών ΠΕ19/20 (ΠΕ86).

 

Κατόπιν αυτής της θετικής εξέλιξης και λαμβάνοντας υπ’ όψη ότι όλες οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν ήδη γνωστοποιήσει στο Υπουργείο Παιδείας τις προτάσεις κατανομής οργανικών θέσεων ανά κλάδο και ανά Περιφερειακή Ενότητα, όπως όριζε η υπ' αριθμ. 136506/Ε1/11-08-2017 εγκύκλιος, η Ένωσή μας τονίζει ότι πρέπει άμεσα να αποδοθούν οι οργανικές θέσεις στους μεταταγμένους συναδέλφους Πληροφορικούς. Επισημαίνουμε δε, ότι οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ανακοινώθηκαν στις 23-3-2018 και συνεπώς η αρμόδια Διεύθυνση οφείλει να μεριμνήσει για την έγκαιρη ολοκλήρωση της διαδικασίας απόδοσής τους.

 

 Ήρθε η ώρα να λάβει τέλος η αγωνία, η εργασιακή ομηρία και η ανασφάλεια εκατοντάδων εκπαιδευτικών. Η Π.Ε.ΚΑ.Π., όπως έκανε όλα τα τελευταία χρόνια, θα παρακολουθεί με προσοχή την υπόθεση και θα παρέμβει, εφόσον χρειαστεί, στους ιθύνοντες.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

 

Κατεβάστε σε PDF

Σχέδιο νόμου για Δομές Υποστήριξης της Εκπαίδευσης - Δελτίο Τύπου

Αθήνα, 26 Μαρτίου 2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σχέδιο νόμου για Δομές Υποστήριξης της Εκπαίδευσης

 

Σχετικά με το Σχέδιο νόμου με θέμα «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» που έχει τεθεί σε διαβούλευση από το Υπουργείο Παιδείας, η Π..Ε.ΚΑ.Π. θεωρεί ότι κινείται σε λάθος κατεύθυνση καθώς καταργεί δομές που έχουν προσφέρει στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Συγκεκριμένα, μετά λύπης διαπιστώνουμε ότι με το νομοσχέδιο προωθείται η ουσιαστική κατάργηση των Κέντρων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), ενός από τους πιο επιτυχημένους θεσμούς που εδώ και χρόνια, επιμορφωτικά αλλά και τεχνικά, υποστήριζε τους εκπαιδευτικούς αλλά και τις σχολικές και διοικητικές μονάδες, πάνω σε θέματα Πληροφορικής και Εφαρμογής των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη.

Μετά την κατάργηση της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης των υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (Σ.Ε.Π.Ε.ΗΥ), το υπουργείο με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., ουσιαστικά καταργεί και την τεχνική υποστήριξη στις σχολικές μονάδες. Ο θεσμός των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. όχι μόνο δεν ήταν και δεν είναι επιζήμιος για το κράτος και την εκπαίδευση, αλλά αντιθέτως γλύτωνε θεωρητικά κατά μέσο όρο περισσότερα από 1000€ ετησίως για κάθε σχολική μονάδα και κάθε διοικητική μονάδα. Αυτό το επιτύγχαναν όλα αυτά τα χρόνια υλοποιώντας άμεσα και χωρίς κόστος, τεχνικές βλάβες, εγκαταστάσεις και συντηρήσεις εξοπλισμού (εργαστήρια πληροφορικής, εκτυπωτές, σαρωτές, διαδραστικούς πίνακες κ.α.) καθώς και δικτυακή και διαδικτυακή αναβάθμιση αυτών (συνδέσεις σχολείων σε ευζωνικά δίκτυα και δίκτυα οπτικών ινών). Ουσιαστικός είναι και ο ρόλος τους όσον αφορά τον τομέα των δωρεάν εκπαιδεύσεων και των επιτόπιων ή εξ’ αποστάσεως επιμορφώσεων που παρείχαν και παρέχουν, είτε σαν ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. μεμονωμένα είτε σε συνεργασία με Σχολικούς Συμβούλους και υπευθύνους δομών εκπαίδευσης, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πάνω σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα (χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική πράξη, ανοιχτό λογισμικό και LTSP, εργαλεία WEB2, εκπαίδευση με τη χρήση διαδραστικών πινάκων, E-TWINNING, σχολικός εκφοβισμός κ.α.) αναβαθμίζοντας το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο.

Ως Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρούμε λανθασμένη την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για κατάργηση του θεσμού των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και πιστεύουμε ότι αντιθέτως πρέπει να γίνει ουσιαστική αναβάθμισή τους και προτείνουμε τη συνέχιση λειτουργίας τους με επαρκή στελέχωση. Δηλαδή με έναν υπεύθυνο ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και ένα τεχνικό υπεύθυνο ανά 30 σχολικές μονάδες, που να αποτελεί ραχοκοκαλιά υποστήριξης με διττό χαρακτήρα (τεχνικό και επιμορφωτικό), σε οργανωτικό επίπεδο αντίστοιχο του Κ.Ε.Α. και ΚΕ.Σ.Υ. στις διευθύνσεις εκπαίδευσης, που να υπάγεται στην ευρύτερη δομή των ΠΕ.ΚΕ.Σ.

Read more: Σχέδιο νόμου για Δομές Υποστήριξης της Εκπαίδευσης - Δελτίο Τύπου

Συγκρότηση Ε.Ε. - Δελτίο Τύπου

 

Αθήνα, 6 Μαρτίου 2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συγκρότηση Ε.Ε.

 

Τη Δευτέρα 5/3/2018 έγινε συνεδρίαση της Ε.Ε. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.), όπως αυτό προέκυψε από τις τελευταίες εκλογές και συγκροτήθηκε σε σώμα με την εξής σύνθεση:

 

Τερπένη Ελευθερία - Πρόεδρος
Δαλάκα Ευγενία - Γραμματέας
Κόντου Αφροδίτη - Μέλος

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε σε PDF

Οι μαθητές της Γ’ τάξης του 1ου Γυμνασίου Βριλησσίων συμμετέχουν για πρώτη φορά στον διεθνή διαγωνισμό ‘’F1 in schools’

https://i2.wp.com/oer.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/6/2018/03/F1_in_Schools_Logo.jpgΟι μαθητές της Γ’ τάξης του 1ου Γυμνασίου Βριλησσίων καινοτομούν, τολμούν και συμμετέχουν για πρώτη φορά στον διεθνή διαγωνισμό ‘’F1 in schools’’ ο οποίος διεξάγεται εδώ και 12 χρόνια – υπό την αιγίδα της F1-, στο πλαίσιο του οποίου καλούνται να σχεδιάσουν, κατασκευάσουν και τρέξουν ένα μονοθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο μινιατούρα από πολυαιθάνιο, συναγωνιζόμενοι γυμνάσια και λύκεια από όλη την Ευρώπη. Σκοπός της συμμετοχής είναι να μάθουν την έννοια του επιχειρείν, μέσα από τη συνεργασία, να αποκτήσουν γνώσεις αλλά και δεξιότητες σχετικά με τη δημιουργία, την καινοτομία και τη δημιουργικότητα.

Περισσότερα

Συγκρότηση Δ.Σ.

 

Αθήνα, 3 Μαρτίου 2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συγκρότηση Δ.Σ.

 

Την Παρασκευή 2/3/2018 και ώρα 21:30, συνήλθε το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) όπως αυτό προέκυψε από τις τελευταίες εκλογές, με μοναδικό θέμα της Ημερήσιας Διάταξης τη συγκρότηση σε σώμα.

 

Το Δ.Σ., κατόπιν συζήτησης, αποφάσισε ομόφωνα την παρακάτω σύνθεση:

Σκίκος Νίκος - Πρόεδρος


Κωτσάκης Σταύρος - Αντιπρόεδρος


Παπαλέξης Στέφανος - Γενικός Γραμματέας


Παναγιώτου Νίκος - Ταμίας


Ρούβαλης Σωτήρης - Οργανωτικός Γραμματέας


Βαϊτσίδης Χρήστος - Ειδικός Γραμματέας


Μπεγέτη Αναστασία - Μέλος


Σιώτος Ευάγγελος - Μέλος

 

Ξυδέας Θεόδωρος – Μέλος

Η επόμενη τακτική συνεδρίαση ορίστηκε για την Τετάρτη 21/3/2018 και ώρα 21:30.

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε σε PDF