ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 31 Μαρτίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνάντηση για τα νέα Προγράμματα Σπουδών Πληροφορικής

Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021, διαδικτυακή συνάντηση του Προεδρείου της Π.Ε.Κ.Α.Π. με Εμπειρογνώμονα της Ομάδας Εργασίας του Ι.Ε.Π. για την αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Στη συνάντηση, που διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα, αναπτύξαμε την πάγια θέση μας ότι τα μαθήματα Πληροφορικής που διδάσκονται στο ΕΠΑ,Λ,, θα πρέπει να δίνουν όλα τα απαραίτητα και σύγχρονα τεχνολογικά εφόδια στους απόφοιτους, ώστε να είναι σε θέση να εργαστούν με το πτυχίο που αποκτούν, αλλά ταυτόχρονα να έχουν και τη δυνατότητα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Κατά τη διάρκεια της διεξοδικής συζήτησης παρουσιάσαμε τις κάτωθι προτάσεις:  

  1. Διατήρηση της αυτονομίας του Τομέα Πληροφορικής και των δύο Ειδικοτήτων (Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής & Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ).

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 22 Μαρτίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνάντηση για τα νέα Προγράμματα Σπουδών Πληροφορικής

Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9 Μαρτίου 2021, διαδικτυακή συνάντηση του Προεδρείου της Π.Ε.Κ.Α.Π. με τους τρεις Πανεπιστημιακούς που έχουν οριστεί από το Ι.Ε.Π. υπεύθυνοι για την αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών Πληροφορικής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στη συνάντηση, που διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα, αναπτύξαμε την πάγια θέση μας για την ανάγκη θεσμοθέτησης και εφαρμογής ενός Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής, χωρίς επικαλύψεις, με στόχο την ουσιαστική ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης, της καλλιέργειας των δεξιοτήτων προγραμματισμού και της ενίσχυσης του ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών.

Κατά τη διάρκεια της διεξοδικής συζήτησης παρουσιάσαμε τις προτάσεις μας, μεταξύ άλλων, για το ωρολόγιο πρόγραμμα, για την εισαγωγή νέων γνωστικών αντικειμένων και για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ΠΕ86, αλλά και γενικότερα για τη Διδασκαλία και Διδακτική της Πληροφορικής στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο. Παρουσιάστηκε συμφωνία απόψεων στα περισσότερα θέματα και αναμένουμε την ολοκλήρωση των εργασιών των αρμόδιων επιτροπών του Ι.Ε.Π. και τη δημοσίευση των τελικών κειμένων, ώστε να τοποθετηθούμε συνολικά, ως Ένωση. Η Π.Ε.ΚΑ.Π. θα συνεχίσει τις παρεμβάσεις της, με σταθερό γνώμονα την περαιτέρω ενίσχυση της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Κατεβάστε το PDF

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 18 Μαρτίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Απολογισμός Διαδικτυακής Εσπερίδας Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο

Με συμμετοχή εκπαιδευτικών Πληροφορικής από όλες τις Περιφέρειες της χώρας, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021 Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο από την Π.Ε.ΚΑ.Π. Στην εκδήλωση συμμετείχαν και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86, όπου διατύπωσαν απόψεις για το παρόν και το μέλλον της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.  

Τα βασικά συμπεράσματα της Εσπερίδας ήταν:

  • Παρέμβαση στο Ι.Ε.Π. για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών
  • Συγγραφή νέων βιβλίων
  • Εισαγωγή νέων γνωστικών αντικειμένων
  • Επαναφορά του μαθήματος «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών» στη Β τάξη του Εσπερινού ΓΕ.Λ.
  • Εξέταση στο μάθημα «Πληροφορική» για την εισαγωγή των υποψηφίων σε όλες τις Σχολές και τα Τμήματα Πληροφορικής (και των συναφή ως προς το επιστημονικό τους πεδίο) των Α.Ε.Ι.

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 31 Ιανουαρίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σχολές και Τμήματα Πληροφορικής

Με αφορμή την κατάθεση στη Βουλή του Σχεδίου Νόμου "Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις", το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. επαναφέρει στο δημόσιο διάλογο το θέμα της πρόσβασης των υποψηφίων σε Σχολές και Τμήματα Πληροφορικής. Δυστυχώς, από την 2016 έως σήμερα ακολουθούμενη εκπαιδευτική πολιτική, στην Ο.Π. Θετικών Σπουδών εντάσσονταν κλασσικά τμήματα Πληροφορικής (που ανήκουν στην Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) αλλά και τα τμήματα Μηχανικών Πληροφορικής (Ηλεκτρολόγοι, Μηχανικοί Πληροφορικής, Μηχανικοί Η/Υ, Μηχανικοί Πληροφορικής & Επικοινωνίας Συστημάτων, Ηλεκτρονικοί και Αυτοματισμού).

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 31 Ιανουαρίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διοργανώνει Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο, την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021 και από ώρα 19:30 έως 21:30. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της καλύτερης ενημέρωσης των καθηγητών Πληροφορικής, της καταγραφής των προβλημάτων του κλάδου και της ανάπτυξης ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των συναδέλφων.

Βασικοί άξονες της Εσπερίδας είναι:

- Επιμόρφωση στη Δημιουργία και Βαθμολόγηση των Ασκήσεων και των Εργασιών στην

  Ηλεκτρονική Τάξη του Π.Σ.Δ. (e-class)

- Πρόγραμμα Σπουδών

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 25 Ιανουαρίου 2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Συνάντηση για την Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών Πληροφορικής

Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Με αφορμή τον ορισμό από το Ι.Ε.Π. των Εποπτών για την υποστήριξη της Πράξης «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», η Π.Ε.ΚΑ.Π. απέστειλε αίτημα  πραγματοποίησης διαδικτυακής συνάντησης με τους υπεύθυνους των αντικειμένων της Πληροφορικής. To αίτημα έγινε αποδεκτό και σκοπός της συνάντησης θα είναι η κατάθεση προτάσεων και ανάπτυξη των θέσεων της Ένωσής μας για τη Διδασκαλία και Διδακτική της Πληροφορικής στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο.

Label Pekap 2018

Αθήνα, 31 Δεκεμβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ομάδες Εργασίας Δημοτικού και Γυμνασίου

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π., μετά τις τελευταίες επιτυχημένες διαδικτυακές εσπερίδες διαλόγου, αποφάσισε τη σύσταση ομάδων εργασίας για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Το αντικείμενο τους αφορά την ανταλλαγή απόψεων, την κατάθεση θέσεων και τη συγγραφή προτάσεων για τα:
·       Προγράμματα Σπουδών,
·       Σχολικά Βιβλία,
·       Εκπαιδευτικά Λογισμικά,
·       Εκπαιδευτικά Σενάρια και

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 22 Δεκεμβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Απολογισμός Διαδικτυακής Εσπερίδας Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο

Με συμμετοχή εκπαιδευτικών Πληροφορικής από τις περισσότερες Περιφέρειες της χώρας, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο από την Π.Ε.ΚΑ.Π. Στην εκδήλωση συμμετείχαν και Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86, όπου διατύπωσαν απόψεις για το παρόν και το μέλλον της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.  

Τα βασικά συμπεράσματα της Εσπερίδας ήταν:

  • Παρέμβαση στο Ι.Ε.Π. για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών
  • Συγγραφή νέων Βιβλίων
  • Μετατροπή του μαθήματος «Πληροφορική» σε δίωρο και στις υπόλοιπες τάξεις (Β’ & Γ’).
  • Δυνατότητα και σε μόνιμους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, που επιθυμούν, για συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου με τη διδασκαλία του Προγράμματος προετοιμασίας για την Πιστοποίηση στην επάρκεια χρήσης των Τ.Π.Ε.
  • Ανανέωση εργαστηριακού εξοπλισμού με σύγχρονα μέσα και
  • Επαναφορά της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης, που καταργήθηκε το 2016. 

Label Pekap 2018

Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αναβολή Εκλογών

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων που ισχύουν, αλλά και την παράταση της θητείας των διοικητικών οργάνων των συνδικαλιστικών οργανώσεων εργαζομένων έως τις 30/6/2021 (Νόμος 4756/2020 - Άρθρο 72), αποφάσισε την αναβολή της Εκλογοαπολογιστικής Γενικής Συνέλευσης και των Αρχαιρεσιών της Ένωσης, που είχαν προγραμματιστεί για το μήνα Δεκέμβριο.

Η νέα ημερομηνία διεξαγωγής των παραπάνω διαδικασιών θα εξαρτηθεί από την πορεία του ιού  στη χώρα μας και θα ανακοινωθεί με σχετικό Δελτίο Τύπου, ενώ θα αποσταλεί προς ενημέρωση σε όλα τα τακτικά μέλη μας.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.


Κατεβάστε σε PDF

 

Label PEKAP 2020

Αθήνα, 30 Νοεμβρίου 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διοργανώνει Διαδικτυακή Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο, την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 και από ώρα 19:00 έως 21:30. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της καλύτερης ενημέρωσης των καθηγητών Πληροφορικής, της καταγραφής των προβλημάτων του κλάδου και της ανάπτυξης ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των συναδέλφων.

Βασικοί άξονες της Εσπερίδας είναι:

- Επιμόρφωση στις λειτουργίες Breakout Sessions, Polling της Webex της Cisco και εφαρμογή τους στο Netiquette μιας συνεδρίασης

- Πρόγραμμα Σπουδών

- Εκπαιδευτικά Λογισμικά

- Διδακτικά Σενάρια

- Πρόγραμμα Προετοιμασίας για την Πιστοποίηση της επάρκειας χρήσης ΤΠΕ και

- Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής. 

Αθήνα, 27 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

Συνάντηση με ΓΓ του ΥΠΠΕΘ

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 26/9/2016 η παράσταση διαμαρτυρίας της ΠΕΚΑΠ στο ΥΠΠΕΘ, ως απάντηση σε μια σειρά μέτρων που έλαβε πρόσφατα το Υπουργείο Παιδείας με τα οποία υποβαθμίζεται η παρεχόμενη Πληροφορική Παιδεία και στοχοποιούνται οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής. Στο πλαίσιο της κινητοποίησης μέλη του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ συναντήθηκαν με εκπροσώπους του Υπουργείου Παιδείας. Την πλευρά του Υπουργείου εκπροσώπησαν ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΠΕΘ Ι. Παντής, ο Διευθυντής Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σ. Μποφιλάτος, ο Διευθυντής Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Γ. Μουστάκας και η σύμβουλος του Υπουργού, Α. Τρίμη. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν επίσης εκπρόσωποι του ΔΣ της ΟΛΜΕ, οι οποίοι υποστήριξαν σθεναρά τα αιτήματα του Κλάδου μας.

Αναλυτικότερα η ΠΕΚΑΠ ανέπτυξε τις θέσεις του Κλάδου για:

  • Τη δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με την (α) κατάργηση των δίωρων στήριξης στις ομάδες ερευνητικών θεμάτων στο πλαίσιο του μαθήματος Ερευνητική Εργασία του ΓΕΛ και (β) την κατάργηση της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης των υπευθύνων των εργαστηρίων Πληροφορικής.
  • Την υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με την κατάργηση των ολιγομελών τμημάτων και του Τομέα Πληροφορικής στα ΕΠΑΛ.
  • Τον αντιεπιστημονικό χωρισμό των Πανεπιστημιακών Σχολών Πληροφορικής σε δύο επιστημονικά πεδία.
  • Την άδικη μεταχείριση των υποψήφιων εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε θέσεις ευθύνης (ΔΙΕΚ, ΣΔΕ, Σχολικές Μονάδες) λόγω της μη προσμέτρησης στη μοριοδότησή τους της πιστοποίησης ΤΠΕ Επιπέδου Ι.
  • Τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση του Κρατικού Πιστοποιητικού ΤΠΕ.
  • Την αναστάτωση που έχουν προξενήσει συγκεκριμένες ενέργειες Διευθυντών Εκπαίδευσης οι οποίοι εξαναγκάζουν εκπαιδευτικούς Πληροφορικής – υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής - να αναλάβουν επιπλέον εξωδιδακτικές εργασίες κατά παράβαση του Νόμου.
  • Την ανησυχία της για τη δραματική μείωση προσλήψεων Αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Ο Γενικός Γραμματέας κος Ι. Παντής απαντώντας τήρησε αδιάλλακτη στάση όσον αφορά την από 19/9/2016 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ, αρνούμενος να την αποσύρει και διατύπωσε την άποψη ότι η στήριξη των ομάδων των διαφόρων ερευνητικών θεμάτων στο εξής θα γίνεται από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό που διδάσκει το μάθημα Ερευνητική Εργασία, χωρίς τη συμμετοχή εκπαιδευτικού Πληροφορικής. Όπως ανέφερε οι εκπαιδευτικοί, όλων των ειδικοτήτων, έχουν πλέον τις απαιτούμενες δεξιότητες στη χρήση Η/Υ και επέμεινε ότι δεν πρόκειται να δημιουργηθούν πλεονάσματα ωρών στους Πληροφορικούς, χωρίς ωστόσο να παρέχει καμία πειστική εξήγηση που να τεκμηριώνει αυτή την πεποίθηση. Επιπλέον για την κατάργηση της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης δήλωσε ότι αυτή δόθηκε στο παρελθόν χατηρικά.

Σε ερώτηση για το εάν θα υιοθετηθεί το πόρισμα της «Ομάδας Εργασίας Ανοιχτού Λογισμικού Περιεχομένου και Εξοπλισμού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία, το οποίο εισηγείται δίωρο μάθημα Πληροφορικής από την Α’ Δημοτικού έως και τη Γ’ Λυκείου, δεν ανέλαβε καμία δέσμευση. Για την κατάργηση των ολιγομελών τμημάτων στα ΕΠΑΛ, αντέτεινε ότι αυτά δεν είναι πολλά και ότι ο Υπουργός για αρκετά εξ αυτών θα δώσει τελικά άδεια λειτουργίας καθ’ υπέρβαση της σχετικής εγκυκλίου, εξυπηρετώντας τις ανάγκες των μαθητών.

Για τον αντιεπιστημονικό χωρισμό των σχολών Πληροφορικής σε δύο διαφορετικά επιστημονικά πεδία καθώς και για τον αποκλεισμό των μαθητών της ομάδας Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής από πολλές Σχολές και Τμήματα Πληροφορικής, έριξε τις ευθύνες στα Πανεπιστημιακά Τμήματα, αποφεύγοντας επί της ουσίας να τοποθετηθεί για τις στρεβλώσεις του εξεταστικού συστήματος. Για το Κρατικό Πιστοποιητικό ΤΠΕ ενημέρωσε ότι η αρμόδια επιτροπή προχωρά και σύντομα θα ολοκληρώσει τις εργασίες της, χωρίς όμως να δώσει ακριβή χρονοδιαγράμματα.

Για την εγκύκλιο του Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης με την οποία κατά παράβαση του σχετικού Νόμου υποδεικνύεται η ανάθεση επιπλέον εξωδιδακτικών εργασιών στους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής, αναγνώρισε ότι έχει γίνει παρερμηνεία και δεσμεύτηκε ότι θα αποσταλούν σαφείς οδηγίες σε όλες διευθύνσεις ΠΕ και ΔΕ για την πιστή εφαρμογή του Νόμου. Για την μη προσμέτρηση μορίων πιστοποίησης ΤΠΕ Επιπέδου Ι στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής για τις θέσεις ευθύνης σε ΔΙΕΚ, ΣΔΕ και Σχολικές Μονάδες  αναγνώρισε το δίκαιο του αιτήματός και είπε πως θα εξεταστεί.

Για το αίτημα των Αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πληροφορικής να δοθούν στη δημοσιότητα τα κενά Πληροφορικής σε όλη την Ελλάδα, οι εκπρόσωποι του Υπουργείου ανέφεραν ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην αξιοπιστία των στοιχείων του MySchool με ευθύνη των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, με αποτέλεσμα τα στοιχεία να μην είναι αξιόπιστα, ενώ δεν απάντησαν για τη δραματική μείωση του αριθμού των προσληφθέντων. Όσον αφορά τη Β’ φάση προσλήψεων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τόνισαν ότι περιμένουν την εκ νέου διάθεση των πλεοναζόντων εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας, μετά και την αφαίρεση των ωρών της Ερευνητικής Εργασίας και εν συνέχεια θα ακολουθήσει.

Τέλος, ο Γενικός Γραμματέας αναφέρθηκε εκτενώς σε προγράμματα που θα ξεκινήσουν στο άμεσο μέλλον και αφορούν δράσεις ενίσχυσης του Ψηφιακού Σχολείου. Για τα προγράμματα αυτά δήλωσε πως βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και ότι εκτός από το ότι έχουν εξασφαλιστεί οι αναγκαίοι πόροι υπάρχει και η έγκριση της γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού. Χαρακτηριστικά αναφέρθηκαν η δημιουργία/αναβάθμιση σχολικών εργαστηρίων Πληροφορικής (Edulab) η οποία θα χρηματοδοτηθεί από χρηματοοικονομικό θεσμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι επιμορφώσεις εκπαιδευτικού προσωπικού της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (OpenEducation) και η ενίσχυση των Σχολικών Βιβλιοθηκών, δομές στις οποίες το Υπουργείο Παιδείας θα ήθελε να εμπλακούν και να συμμετάσχουν ενεργά οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής. Η ΠΕΚΑΠ σε ανταπάντηση σημείωσε ότι οι παραπάνω δράσεις ενίσχυσης του Ψηφιακού Σχολείου είναι θετικές, αλλά η συμμετοχή εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε αυτές, σε καμία περίπτωση δεν αναπληρώνει την απώλεια ωρών εκπαιδευτικού έργου του αντικειμένου της Πληροφορικής, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που έχει συντελεστεί με τα μέτρα που πρόσφατα έλαβε το Υπουργείο Παιδείας.

Η ΠΕΚΑΠ αποτιμά ότι η αδιάλλακτη στάση της ηγεσίας του ΥΠΠΕΘ συνιστά μία πολύ αρνητική εξέλιξη, η οποία οδηγεί σε υποβάθμιση της Πληροφορική Παιδείας τόσο με τη δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων όσο και με την υποβάθμιση του διδακτικού έργου, αφού οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής υποχρεώνονται να διδάσκουν παράλληλα σε Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, ΔΙΕΚ, πρωί και απόγευμα, ακόμη και όταν αυτά βρίσκονται σε μεγάλες αποστάσεις. Η Ένωσή μας καταδικάζει τη στάση αυτή του ΥΠΠΕΘ και καλεί τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής σε ετοιμότητα και εγρήγορση, ώστε να συνεχιστεί ο αγώνας του Κλάδου. Στην επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ (10/10/2016), πρόκειται να συζητηθούν αναλυτικά οι τρόποι αντίδρασηςκαι συνέχισης των κινητοποιήσεων.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΣΕ PDF