Τελευταία νέα

Αθήνα, 26 Απριλίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μοριοδότηση Τ.Π.Ε. Επιπέδου Ι

Με αφορμή τη δημοσίευση της ακυρωτικής απόφασης του Σ.τ.Ε. επί της υπουργικής απόφασης, βάσει την οποίας έγινε η επιλογή των νυν Διευθυντών όλων των σχολείων της χώρας, η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) επαναφέρει στο δημόσιο διάλογο το θέμα της αποτίμησης των κριτηρίων επιλογής στελεχών εκπαίδευσης. Υπενθυμίζουμε ότι: στις τελευταίες κρίσεις των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και Δ.Ι.Ε.Κ., παρατηρήθηκε άνιση και άδικη μεταχείριση των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ19/20, σχετικά με τη μοριοδότηση Τ.Π.Ε. Επιπέδου Ι. Παρά την τοποθέτηση της Ένωσής μας στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, τις παρεμβάσεις μας σε στελέχη του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και τις πρωτοβουλίες μας για την κατάθεση σχετικών επερωτήσεων στη Βουλή, δεν επιλύθηκε το καίριο πρόβλημα της μη μοριοδότησης των Καθηγητών Πληροφορικής, εγείροντας σοβαρά ζητήματα ισονομίας και ισοπολιτείας μεταξύ των υποψηφίων εκπαιδευτικών.

Ενόψει λοιπόν, της επικείμενης αλλαγής του νομοθετικού πλαισίου για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης, καλούμε τον Υπουργό Παιδείας να αναθεωρήσει το κριτήριο όσον αφορά τα μόρια για την πιστοποίηση Τ.Π.Ε. Επιπέδου Ι. Σήμερα, η σωστή άσκηση των καθηκόντων και των αρμοδιοτήτων των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, αλλά και γενικότερα όλων όσων ασκούν διοικητικό έργο, προϋποθέτει απαραίτητα την πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ. Για το λόγο αυτό, θεωρούμε ότι οι γνώσεις Πληροφορικής και Τ.Π.Ε. θα πρέπει να είναι προαπαιτούμενο προσόν για την πλήρωση θέσεων ευθύνης, που αναμένεται να προκηρυχθούν στο επόμενο χρονικό διάστημα. Ευελπιστούμε, ότι η τωρινή πολιτική ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ. θα δείξει τη δέουσα προσοχή στο θέμα της μοριοδότησης και δε θα επαναληφθούν τα λάθη και οι παραλείψεις του πρόσφατος παρελθόντος.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε εδώ

http://i1.wp.com/techit.gr/wp-content/uploads/2017/04/android-1.pngΤις ανάγκες επικοινωνίας των προσφύγων στη χώρα μας αφουγκράσθηκαν μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου Αλεξάνδρειας Ημαθίας οι οποίοι ανέπτυξαν μια εφαρμογή που μεταφράζει αραβικά στα ελληνικά και αντίστροφα.
Βασικός στόχος της εργασίας, που έγινε στο πλαίσιο μαθήματος για τον προγραμματισμό εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα, ήταν η σχεδίαση και υλοποίηση μιας εφαρμογής για συσκευές tablet και τηλέφωνα με λειτουργικό σύστημα Adroid, ώστε να αποτελέσει ένα βοήθημα στην επικοινωνία των προσφύγων με τον τοπικό πληθυσμό.

Περισσότερα

https://i0.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2017/03/Communia-slogan.pngΠριν από λίγες ημέρες, το COMMUNIA International Association εγκαινίασε την εκστρατεία rightcopyright.eu,  με στόχο την βελτίωση του πλαισίου των πνευματικών  δικαιωμάτων στην εκπαίδευση.  Στόχος της εκστρατείας είναι να υψώσουμε τη φωνή μας ώστε να επηρεαστούν οι νομοθέτες για την δημιουργία καλύτερων νόμων περί πνευματικών δικαιωμάτων στην εκπαίδευση.

Περισσότερα

http://internet-safety.sch.gr/images/safe%20social%20media_1.jpgΓια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχετε ακούσει πολλά και τα χρησιμοποιείτε ακόμη περισσότερο! Η σωστή ενημέρωση όμως είναι σημαντική, δεδομένου ότι οφείλετε να εξοπλίζεστε με γνώσεις γύρω από το διαδίκτυο, προκειμένου να προστατεύεστε από τυχόν κακοτοπιές. Δεδομένου ότι το διαδίκτυο έχει περισσότερες θετικές παρά αρνητικές προεκτάσεις, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πρέπει να βρισκόσαστε σε εγρήγορση και να ενημερωνόσαστε για τη δική σας προστασία. Δείτε λοιπόν 12 πρακτικές ασφαλούς συμπεριφοράς στα κοινωνικά δίκτυα, σε μορφή εικόνων, καθώς η γνώση παρέχει ασφάλεια!

Περισσότερα

 

Χαλκίδα, 7 Απριλίου 2017

 

 

5η Ανακοίνωση

11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. και το Παράρτημα Π.Ε.ΚΑ.Π. Στερεάς Ελλάδας διοργανώνουν σε συνεργασία με το Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική με έδρα τη Λαμία (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής με έδρα τη Λαμία (Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας) και το Τμήμα Μηχανικών Αυτοματισμού με έδρα τη Χαλκίδα (Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας) το

11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής με θέμα:

«Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση –

Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις».

Το συνέδριο θα διεξαχθεί από 5 έως 7 Μαΐου 2017

στην πόλη της Χαλκίδας και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων και υπό την ευγενική υποστήριξη

της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας.

Αντικείμενο

Οι ψηφιακές τεχνολογίες και οι καινοτόμες δράσεις είναι σήμερα δύο αλληλένδετες έννοιες και αποτελούν απαραίτητα εργαλεία για την οικονομική ανάπτυξη και την εκπαίδευση, τη διδασκαλία και τη μάθηση, την επικοινωνία και την κοινωνική δικτύωση. Στο πλαίσιο αυτό η εκπαιδευτική κοινότητα καλείται να τις διαχειριστεί αποδοτικά και αποτελεσματικά ώστε να συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση της εκπαίδευσης και στην ανάπτυξη της χώρας, που είναι σήμερα λόγω της οικονομικής κρίσης το κύριο ζητούμενο.

Σκοπός του συνεδρίου είναι να προσφέρει ένα δημόσιο βήμα ώστε να αναδειχθούν και συζητηθούν όλα τα θέματα σε σχέση με τη διδασκαλία και τη διδακτική της Πληροφορικής και αφορούν:

  • τις ψηφιακές τεχνολογίες και τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν στην εκπαιδευτική διαδικασία
  • τις καινοτόμες παιδαγωγικές πρακτικές που εμπεριέχουν και προωθούν νέες αντιλήψεις για την εκπαίδευση όσον αφορά στην αλλαγή στάσεων, στην εφαρμογή νέων διδα­κτικών προσεγγίσεων και στη χρήση νέων διδακτικών μέσων και
  • την τόνωση της αξιοποίησης των ψηφιακών δεξιοτήτων από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.

Στόχος του συνεδρίου είναι να ενθαρρύνει και να προωθήσει την επικοινωνία και την ανάπτυξη ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ εκπαιδευτικών της Πληροφορικής, στελεχών της εκπαίδευσης, επιστημόνων και ερευνητών και γενικότερα όλων όσων ενδιαφέρονται για τα ζητήματα της Πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Θεματικές ενότητες

Το συνέδριο εστιάζει στις παρακάτω θεματικές ενότητες, χωρίς να αποκλείει και άλλες σχετικές πάντα με τον γενικότερο τίτλο του:

  • Εκπαιδευτική πολιτική για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στην Ελλάδα και στη Διεθνή πραγματικότητα
  • Προγράμματα Σπουδών Πληροφορικής
  • Ο ρόλος του Καθηγητή Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
  • Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις στην Πληροφορική
  • Διδακτική του Προγραμματισμού και της Αλγοριθμικής, Εκπαιδευτικά Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
  • Επιμόρφωση και Κοινότητες Πρακτικής Καθηγητών Πληροφορικής
  • Ελεύθερο Λογισμικό/Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ), Ανοιχτό Υλικό και  Ανοικτοί Ψηφιακοί Εκπαιδευτικοί Πόροι για τα γνωστικά αντικείμενα της Πληροφορικής
  • Το Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
  • Διδακτική αξιοποίηση σύγχρονων Υπηρεσιών Διαδικτύου και Κοινωνικής Δικτύωσης στα  μαθήματα Πληροφορικής
  • Ηλεκτρονική Μάθηση στην Πληροφορική και Εκπαίδευση από Απόσταση
  • Εκπαιδευτική Ρομποτική στη Διδασκαλία  της Πληροφορικής
  • Διδακτικές Προσεγγίσεις για θέματα Ασφάλειας στο Διαδίκτυο

 

Χώρος Διεξαγωγής

//www.google.gr/maps/place/%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%86%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE+%CE%95%CE%BD%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1+%CE%95%CF%8D%CE%B2%CE%BF%CE%B9%CE%B1%CF%82/@38.4697689,23.6095092,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x14a117b1006">Συνεδριακό Κέντρο Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας.

Έναρξη εργασιών: Παρασκευή 5 Μαΐου 2017 και ώρα 14:00.

Το πλήρες πρόγραμμα θα ανακοινωθεί στις 30 Απριλίου 2017.

 

Δραστηριότητες - Εργασίες

Προγραμματίζεται να πραγματοποιηθούν 6 κεντρικές ομιλίες, 5 συνεδρίες στρογγυλής τράπεζας και να παρουσιαστούν συνολικά 70 ερευνητικές εργασίες, σύντομες ανακοινώσεις, εργαστηριακές εφαρμογές και εκπαιδευτικά σενάρια.

 

Κόστος συμμετοχής - Εγγραφή

  • Εισηγητές – Συνεισηγητές
€20
  • Σύνεδροι
€20
  • Φοιτητές
€10

Λεπτομέρειες για τη διαδικασία εγγραφής αναφέρονται στην ιστοσελίδα του συνεδρίου.

 

Χορηγοί

Επικοινωνία

Πληροφορίες στο τηλέφωνο 211-8508055, στην ιστοσελίδα http://synedrio.pekap.gr και στο email

synedrio@pekap.gr.

 

Εκ της Συντονιστικής Επιτροπής

 

 

Δειτε την ανακοινωση εδω

 

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΚΓ ΠΕ)  www.apf.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)  -   www.pasykaga.gr

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY (APLF)  -  www.aplf.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)  www.pdv.org.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (Π.Ε.ΚΑ.Π.) - www.pekap.gr

Αθήνα, 30 Μαρτίου 2017

ΠΡΟΣ:

- Υπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου

ΚΟΙΝ.:

- Γενικό Γραμματέα ΥΠ.Π.Ε.Θ.κ. Γιάννη Παντή

- Προϊστάμενο της Δ/νσης Σπουδών, Προγραμμάτων &

Οργάνωσης Π.Ε του ΥΠ.Π.Ε.Θ. κ. Γ. Πολίτη

- Σύμβουλο Υπουργού Παιδείας,

Έρευνας & Θρησκευμάτων κ. Γ. Αθανασόπουλο

-        Δ.Ο.Ε.

Θέμα: Διαμαρτυρία για την καθυστέρηση απόδοσης οργανικών θέσεων στους μεταταγμένους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ07 και  ΠΕ19-20

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

Την Τρίτη 07.02.2017 τα Δ.Σ. των Επιστημονικών Φορέων των εκπαιδευτικών Γαλλικής Φιλολογίας, Γερμανικής Φιλολογίας και Πληροφορικής, είχαν διαδοχικές συναντήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες του ΥΠ.Π.Ε.Θ., και συγκεκριμένα με τον κ. Γ. Αθανασόπουλο, Σύμβουλό σας, καθώς και με τον κ. Γ. Πολίτη, Προϊστάμενο της Δ/νσης Σπουδών, Προγραμμάτων & Οργάνωσης Π.Ε. προκειμένου να τους θέσουν ερωτήματα, μεταξύ των άλλων, σχετικά με την πορεία της απόδοσης οργανικών θέσεων στους μεταταγμένους συναδέλφους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Ο κ. Γ. Αθανασόπουλος δεσμεύθηκε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απόδοσης των συσταθεισών οργανικών θέσεων μέχρι το τέλος της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.

Ο δε κ. Γ. Πολίτης, εκτίμησε πως θα διευθετηθεί το συντομότερο δυνατόν, το αργότερο δε, μέχρι το καλοκαίρι, ταυτιζόμενος με τον κ. Γ. Αθανασόπουλο, υπογραμμίζοντας ωστόσο παράλληλα, ότι η ολοκλήρωση της διαδικασίας αποτελεί πρωτίστως θέμα πολιτικής απόφασης.

Με έκπληξη όμως και ιδιαίτερη ανησυχία διαπιστώσαμε ότι σε απάντηση που δώσατε στη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας στις 9-3-2017, όταν ρωτηθήκατε για τις οριστικές - οργανικές τοποθετήσεις των μεταταγμένων συναδέλφων, την προσέγγιση σας στο θέμα. Συγκεκριμένα, απαντήσατε ότι η απόδοση οργανικών συσχετίζεται άμεσα με τις εκκρεμείς αποφάσεις του ΣτΕ ενώ δεν συσχετίστηκε και δεν αναβλήθηκε για τον ίδιο λόγο η οριστική – οργανική τοποθέτηση μεταταγμένων εκπαιδευτικών των κοινών ειδικοτήτων ΠΕ06, ΠΕ11 ΚΑΙ ΠΕ16 το καλοκαίρι του 2016. Τονίσθηκε δε πως θα υπάρξει συμμόρφωση προς την απόφαση των δικαστηρίων, ακολουθώντας την προβλεπόμενη διαδικασία, για τους υπεραρίθμους χωρίς να διευκρινίζεται ποια θα είναι ακριβώς «η τύχη» των μεταταγμένων συναδέλφων μας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.


Μετά από αυτή σας την τοποθέτηση, κρίνουμε ότι το Υπουργείο εμπαίζει πλέον τους μεταταγμένους συναδέλφους, καταστρατηγώντας την ίση αντιμετώπιση τους έναντι των υπολοίπων συναδέλφων τους, αφού, σύμφωνα με τις απαντήσεις σας που δημοσιοποίησε η Δ.Ο.Ε, τους κρατάτε σε ένα καθεστώς εργασιακής ομηρίας και ανασφάλειας, διότι, δεν ξεκαθαρίζονται οι προθέσεις του Υπουργείου, σε περίπτωση ακύρωσης των μετατάξεων από τις δικαστικές αποφάσεις. 

Σημειώνουμε δε ότι με τη φετινή εγκύκλιο κλήθηκαν για τέταρτη φορά οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση των ειδικοτήτων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19-ΠΕ20, από το καλοκαίρι του 2013, να υποβάλλουν υποχρεωτικώς αίτηση οριστικής τοποθέτησης, ως ευρισκόμενοι στη διάθεση.

Ωστόσο γνωρίζετε ότι με την υπ' αριθ. 172260Ε1/17-10-2016 (ΦΕΚ 3391Β΄) ΚΥΑ, έχουν συσταθεί πλέον οι κλάδοι και οι οργανικές θέσεις των παραπάνω εκπαιδευτικών στις κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και ως εκ τούτου αποτελεί υποχρέωση της Υπηρεσίας να προχωρήσει χωρίς περαιτέρω χρονοτριβή στον ορισμό των σχολικών μονάδων και ομάδων σχολείων σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία, ώστε να αποδοθούν οι θέσεις αυτές για την οριστική τοποθέτησή τους, όπως άλλωστε έχει δεσμευθεί το Υπουργείο επανειλημμένως.

Προϋπόθεση βεβαίως για την ομαλή ολοκλήρωση της οριστικής – οργανικής τοποθέτησης των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19-ΠΕ20, στο πλαίσιο της φετινής υπ’ αριθ. 26587/Ε1/16-2-2017 εγκυκλίου είναι η γενίκευση του επανυπολογισμού των Μορίων Συνθηκών Διαβίωσης σε πανελλαδική βάση. Και τούτο προς αποφυγή αναστάτωσης που θα προκληθεί σε πρώτη φάση με τις ενστάσεις όσο και σε δεύτερη φάση με την κατάθεση αιτήσεων ακύρωσης στα κατά τόπους Διοικητικά Εφετεία.

Διαμαρτυρόμαστε έντονα και καλούμε το Υπουργείο και εσάς προσωπικά να διευθετήσετε άμεσα τα θιγόμενα ζητήματα, με τον καλύτερο και δικαιότερο δυνατόν τρόπο, αποκαθιστώντας την κατάφωρη αδικία και την άνιση μεταχείριση που υφίστανται για τέταρτη σχολική χρονιά οι από μετάταξη συνάδελφοι μας και να καθησυχάσετε την έκδηλη αναστάτωση τους, δηλώνοντας με σαφήνεια το χρονοδιάγραμμα της οριστικής τοποθέτησής τους, καθώς και την πρόθεση σας να αντιμετωπίσετε με νομοθετική ρύθμιση την περίπτωση ακυρωτικής απόφασης του ΣτΕ, γεγονός που το απευχόμαστε, καθώς θα δημιουργήσει σωρεία δυσεπίλυτων υπηρεσιακών θεμάτων στις σχολικές μονάδες που υπηρετούν μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί, χωρίς να συνυπολογίσουμε την δυσχερή ανατροπή της προσωπικής, οικογενειακής και υπηρεσιακής κατάστασης τους. 

Επιπλέον θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι η οργανική - οριστική τοποθέτηση αφενός μεν ικανοποιεί το δικαίωμα εργασιακής ασφάλειας των εκπαιδευτικών που αφορά, αφετέρου δε προάγει, υπέρ των μαθητών, το παρεχόμενο από αυτούς εκπαιδευτικό έργο καθώς εξασφαλίζει τη συνέχιση του με ευνοϊκότερες συνθήκες, αφού αποτρέπει τη διαρκή αλλαγή εκπαιδευτικών ανά διδακτικό έτος στις σχολικές μονάδες, όπως συμβαίνει κατά κανόνα επί προσωρινών τοποθετήσεων, στο καθεστώς των οποίων ως γνωστόν βρίσκονται οι μεταταχθέντες ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19 και ΠΕ20 εκπαιδευτικοί από τον Σεπτέμβριο του 2013.

Τα Δ.Σ. των Επιστημονικών Φορέων των Εκπαιδευτικών

Γαλλικής (ΠΕ05), Γερμανικής (ΠΕ07) Φιλολογίας

και Πληροφορικής (ΠΕ19-20)

 

Κατεβάστε σε PDF

 

http://saferinternet4kids.gr/wp-content/uploads/2017/03/thing-twice4-1.pngΤο Facebook ανακοινώνει τη συνεργασία του με το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου (saferinternet4kids.gr) – μια διαδικτυακή πλατφόρμα για παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς που δίνει έμφαση στην προστασία των παιδιών από τους κινδύνους που ενέχει ο ψηφιακός κόσμος – για την προώθηση της πρωτοβουλίας «Σκεφτείτε Καλά Πριν Κοινοποιήσετε» στην Ελλάδα. Αυτό το σύνολο πληροφοριών παρέχει στους εφήβους συμβουλές σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές για την αποφυγή ανεπιθύμητων κοινοποιήσεων, είτε για τον εαυτό τους είτε για τους φίλους τους, καθώς επίσης συμβουλές για να μην προβαίνουν σε κοινοποίηση περιεχομένου όταν αισθάνονται συναισθηματικά φορτισμένοι.

Περισσότερα

4η Ανακοίνωση

11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. και το Παράρτημα Π.Ε.ΚΑ.Π. Στερεάς Ελλάδας διοργανώνουν σε συνεργασία με το Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική με έδρα τη Λαμία (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής με έδρα τη Λαμία (Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας) και το Τμήμα Μηχανικών Αυτοματισμού με έδρα τη Χαλκίδα (Τ.Ε.Ι. Στερεάς Ελλάδας) το

11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής με θέμα:

«Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση –

Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις».

Το συνέδριο θα διεξαχθεί από 5 έως 7 Μαΐου 2017

στην πόλη της Χαλκίδας και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων και υπό την ευγενική υποστήριξη

της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας.

 

 

Η ΠΕΚΑΠ Υποστηρικτής της 8ης Διημερίδας "Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική πράξη"

Στο πλαίσιο της Διημερίδας η ΠΕΚΑΠ διοργανώνει Στρογγυλό Τραπέζι με θέμα «Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», την Κυριακή 5 Μαρτίου 2017 και ώρα από 12:30 έως 13:10. Κύριος άξονας της συζήτησης θα είναι η πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής προς την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής σχετικά με την «Αναβάθμιση του Λυκείου - Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση».