ΝΕΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την Ακαδημία Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

http://vaterlo.gr/robot/wordpress/wp-content/uploads/2016/01/logo4.pngΗ Ακαδημία Ρομποτικής ξεκίνησε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας με σκοπό να συνδυάσει τη μάθηση με το παιχνίδι και να μετατρέψει την εκπαίδευση σε μία διασκεδαστική δραστηριότητα.

Διδάσκοντες

Είναι καθηγητές πανεπιστημίου, διδάκτορες και υποψήφιοι διδάκτορες καθώς και ομάδα υποστήριξης αποτελούμενη από καταρτισμένους επαγγελματίες.

Εκπαιδευτική διαδικασία

Η Ακαδημία Ρομποτικής χρησιμοποιεί τις προσεγγίσεις της διερεύνησης, της επίλυσης προβλήματος, των Project, και της μάθησης μέσω της ανακάλυψης, μέσα πάντα από τη συνεργασία σε ομάδες.

Όποιος επιθυμεί να παρακολουθήσει τα συγκεκριμένα εκπαιδευτικά μαθήματα, να συμπληρώσει την ειδική φόρμα εδώ, επιλέγοντας το αντικείμενο που επιθυμεί.

Ερωτηματολόγιο Επιμ. Αναγκών Εκπαιδ. ΠΕ19-20 & ΤΕ01.13 ΕΠΑΛ 2015-16

http://www.trinityvision.gr/wp-content/uploads/2013/09/Questionnaire-icon.pngΟι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής, Δρ. Βασίλης Εφόπουλος και Δρ. Σπύρος Παπαδάκης δημιούργησαν ένα ερωτηματολόγιο για εκπαιδευτικούς Πληροφορικής ΕΠΑΛ με θέμα τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. Το ερωτηματολόγιο αναφέρει:

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Το παρόν ερωτηματολόγιο είναι προαιρετικό και διερευνά το προφίλ και τις επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών Πληροφορικής ΕΠΑΛ για το Σχολικό Έτος 2015-2016 μετά την αλλαγή των Προγραμμάτων Σπουδών των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και του Τομέα Πληροφορικής. Επίσης διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών και τις πρώτες εντυπώσεις τους για την ποιότητα και την πληρότητα του νέου εκπαιδευτικού υλικού – σημειώσεων που διατέθηκαν για την υποστήριξη των νέων μαθημάτων.

Σκοπός του είναι να υπάρξει μία τεκμηριωμένη εικόνα και συγκριτική μελέτη για τα χαρακτηριστικά, την επιμόρφωση, την εμπειρία, τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και τις επιθυμίες των συναδέλφων εκπαιδευτικών ΠΕ19 & ΠΕ 20, ΤΕ01.13 που έχουν οργανική θέση ή υπηρετούν στις περιοχές ευθύνης μας (Αιτωλοακαρνανία, Σέρρες – Κιλκίς – Δ. Βόλβης – Δ. Λαγκαδά) και όχι μόνο ως προς τα νέα μαθήματα Πληροφορικής για τα Πρόγραμμα Σπουδών, το Εκπαιδευτικό Υλικό και τη διδασκαλία των νέων μαθημάτων.

Παράλληλα δίνει την ευκαιρία σε όλους τους συναδέλφους να δώσουν ανατροφοδότηση ως προς τα νέα Π.Σ. και τις διατιθεμένες Σημειώσεις – Εκπαιδευτικό υλικό και να συμμετέχουν- συνδιαμορφώσουν τον προγραμματισμό των επιμορφωτικών δράσεων των Σχολικών Συμβούλων Πληροφορικής.

Θα χρειαστείτε περίπου ~10′. Όλα τα στοιχεία σας είναι εμπιστευτικά και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό τον οποίο σας ζητούνται. Για αυτό ζητούμε την εμπιστοσύνη σας για την ειλικρινή και πλήρη συμπλήρωσή του.

Προσοχή!
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά και πρέπει να συμπληρώσετε κάτι για να μπορείτε προχωρήσετε. Το ίδιο ισχύει και στα υποχρεωτικά πεδία επιλογής που πρέπει να επιλέξετε το 0 (στα πεδία που ζητούν μία από πολλές επιλογές) αν δεν θέλετε κάτι άλλο. Για την καταχώριση των στοιχείων θα πρέπει να φθάσετε μέχρι την τελευταία σελίδα και να πατήσετε το κουμπί Υποβολή.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το χρόνο σας.

Με εκτίμηση,
Δρ. Βασίλης Εφόπουλος, Δρ. Σπύρος Παπαδάκης
Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής

Λάβετε μέρος στο ερωτηματολόγιο πατώντας εδώ

Γιατί είναι σημαντική η εκμάθηση κώδικα μέσα στην τάξη;

hourofcodecodeitlikeagirl.jpg“Do you speak code? One new European Language” είναι το σύνθημα της νέας διαφήμισης της Microsoft, η οποία ειδοποιεί για μία σημαντική μεταβολή στον τομέα των δεξιοτήτων που χρειάζεται κανείς για να θεωρηθεί ανταγωνιστικός στην αγορά εργασίας. Η γλωσσομάθεια αλλάζει ως έννοια και ως περιεχόμενο, καθώς η ικανοποιητική γνώση γλωσσών- προγραμματισμού πλέον- αναδεικνύεται ως απαραίτητη προϋπόθεση για να ανταποκριθούμε στη μελλοντική πλήρως ψηφιοποιημένη οικονομία.

Πολλές Ευρωπαϊκές χώρες έχουν ήδη εντάξει στο εκπαιδευτικό τους σύστημα το μάθημα του προγραμματισμού επιδιώκοντας να προετοιμάσουν τη νέα γενιά πολιτών για τις προσεχείς εξελίξεις. Σύμφωνα με έκθεση της ΜΚΟ European Schoolnet, η οποία συγκέντρωσε στοιχεία από 31 Υπουργεία Παιδείας στην Ευρώπη, η εκμάθηση κώδικα γίνεται εντός των σχολικών αιθουσών στα εξής κράτη: Αυστρία, Βουλγαρία, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Γαλλία, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Λιθουανία, Μάλτα, Ισπανία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σλοβακία και Ηνωμένο Βασίλειο. Μέσα στο 2016 αναμένεται να προστεθούν η Φινλανδία και το Βέλγιο.

Περισσότερα

18 μαθητές για τη διάκριση τους σε Διεθνείς ή Βαλκανικές Μαθηματικές Ολυμπιάδες βράβευσε σε ειδική εκδήλωση ο Υπουργός Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων

22-12-15_onaseio.jpgWRO Hellas ήταν παρών με τους 3 διακριθέντες μαθητές και τον προπονητή - καθηγητή τους Πληροφορικής από την Ξάνθη, στην πρόσφατη Ολυμπιάδα Ρομποτικής World Robot Olympiad (Official) Επίσης και η ΕΠΥ με τους ολυμπιονίκες Πληροφορικής...

http://minedu.gov.gr/eidiseis/16869-22-12-16

1η Ανακοίνωση – πρόσκληση συμμετοχής για το 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στην Φλώρινα

ekpaid.plirofΑγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί, συνάδελφοι, το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα διεξαχθεί και φέτος για 6η συνεχόμενη χρονιά στις 7, 8 και 9 Απριλίου 2016 σε 15 πόλεις της Ελλάδας. Η Φλώρινα θα συμμετέχει για 2η χρονιά με ψηφιακές δημιουργίες μαθητών από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους. Είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία. Το φεστιβάλ δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα και βραβεύεται κάθε συμμετοχή.

Read more: 1η Ανακοίνωση – πρόσκληση συμμετοχής για το 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στην Φλώρινα

Η 3η Ανακοίνωση του 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής

pekap 10o sinedrioΗ Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) και το Παράρτημα Π.Ε.ΚΑ.Π. Πελοποννήσου διοργανώνουν σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών και Τμήμα Κοινωνικής & Εκπαιδευτικής Πολιτικής) και το Τ.Ε.Ι, Πελοποννήσου (Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής) το

10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής με θέμα:

«Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Ρόλος και Εφαρμογές».

Το συνέδριο θα διεξαχθεί από 15 έως 17 Απριλίου 2016 στην πόλη του Ναυπλίου και του Άργους και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Read more: Η 3η Ανακοίνωση του 10ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής

Σχετικά με τη συμπλήρωση ωραρίου

paneladikes-thumb-large.jpg«…το πλεονάζον διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών... ΠΕ19-20... αξιοποιείται αποκλειστικά στην κάλυψη των αναγκών για διδασκαλία, είτε σε σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είτε... στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση...»

Δες επισυναπτόμενο «πλεονάζον ωράριο εκπαιδευτικών.pdf»

πλεονάζον_ωράριο_εκπαιδευτικών.pdf

Πρόσκληση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής

pdp_logo28_3.jpg

«...Παρά τη σχεδόν καθολική χρήση του Διαδικτύου, το ποσοστό συμμετοχής των μαθητών μας είναι από τα χαμηλότερα αν όχι το χαμηλότερο παγκοσμίως (< 0,2 % !!!) Το πραγματικά εκπληκτικό όμως είναι ότι η Ελλάδα έρχεται πολύ ψηλά στην παγκόσμια κατάταξη διακρίσεων με πάνω από 55 διακρίσεις! Αν δε ληφθεί υπόψη το ΑΕΠΠ ή το ποσοστό συμμετοχής μαθητών, τότε η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη τριάδα! ...»

Δες επισυναπτόμενο «ΠανελλήνιοςΔιαγωνισμόςΠληροφορικής.pdf»

ΠανελλήνιοςΔιαγωνισμόςΠληροφορικής.pdf