ΝΕΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Συνεδρίασε η ομάδα εργασίας για τις Ανοιχτές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

https://www.alfavita.gr/sites/default/files/styles/imagearthron/public/ethnikosdialogos_1.jpg?itok=aCQGIRKO

Στο πλαίσιο των εργασιών της ομάδας εργασίας για την αξιοποίηση του Ανοιχτού Λογισμικού Περιεχομένου και Εξοπλισμού στην Εκπαίδευση, πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016, στην αίθουσα τηλεδιάσκεψης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Στόχοι της Ομάδας είναι η συζήτηση θεμάτων που θα ληφθούν υπόψη στο σχεδιασμό του Υπουργείου για την χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα:
  1. η προώθηση ελεύθερου λογισμικού
  2. η προώθηση Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων-Ανοιχτό Ψηφιακό Υλικό
  3. η υποβολή προτάσεων για τον επικείμενο εξοπλισμό εργαστηρίων Πληροφορικής
  4. η υλοποίηση Δράσεων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ σε επίπεδο Δ/νσης Εκπ/σης καθώς και η ενδοσχολική επιμόρφωση με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών-πολλαπλασιαστών
  5. η δημιουργία «Κέντρου Υποστήριξης της Εκπαιδευτικής Κοινότητας» σε κάθε νομό

Στη συνάντηση παρέστησαν τα μέλη της ομάδας εργασίας, τόσο διαζώσης όσο και μέσω τηλεδιάσκεψης.

Περισσότερα

Συνάντηση εργασίας του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ με στελέχη του Υπουργείου Παιδείας -

 Αθήνα, 2 Μαρτίου 2016

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

Συνάντηση εργασίας με στελέχη του Υπουργείου Παιδείας

Τη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016, ο Πρόεδρος της Π.Ε.ΚΑ.Π. Ν. Σκίκος και ο Αντιπρόεδρος Σ. Κωτσάκης είχαν συνάντηση εργασίας με τη Σύμβουλο του Υπουργού Παιδείας Κ. Τρίμη, τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Ι. Κουφόπουλο και τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σ. Μποφυλάτο. Στη συνάντηση είχε προγραμματιστεί να συμμετέχει και ο Υπουργός Ν. Φίλης αλλά αυτό τελικά δεν κατέστη εφικτό, λόγω μετάβασης του στο Μέγαρο Μαξίμου για συνεργασία με τον Πρωθυπουργό.

Η συνάντηση είχε διάρκεια δύο ώρες και συζητήθηκαν εκτενώς όλα τα ζητήματα που άπτονται της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,  βάση του Υπομνήματος που κατέθεσε η Π.Ε.ΚΑ.Π. Στα κυριότερα θέματα που απασχολούν τους χιλιάδες καθηγητές Πληροφορικής οι απαντήσεις που δόθηκαν δεν ήταν ικανοποιητικές και προκάλεσαν ανησυχία. 

 

Για δείτε όλο το ενημερωτικο δελτίο πατήστε εδω

900.000 θέσεις εργασίας στον τομέα των ΤΠΕ αναζητούν πατρίδα στην Ευρώπη

http://www.dikaiologitika.gr/media/k2/items/cache/09b3cacfb6ac064ba03c88f115691ccf_L.jpgΗ Ελλάδα είναι η μοναδική Ευρωπαϊκή χώρα που συνδυάζει υψηλά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό στις ειδικότητες υψηλής ζήτησης, το σχετικό φτηνό με όρους Δυτικής Ευρώπης και Βόρειας Αμερικής εργατικό κόστος και δυτική αντίληψη, κουλτούρα και νοοτροπία εργασίας (western mentality).

Η χώρα μας θα μπορούσε να γίνει ο κύριος outsourcer υπηρεσιών παραγωγής λογισμικού στον Δυτικό κόσμο και χώρα υποδοχής επενδύσεων στην παραγωγή λογισμικού για τον πρόσθετο λόγο του κλίματος, του τρόπου ζωής και της εγγύτητας με μια σειρά από ανερχόμενες αγορές (Μ. Ανατολή, Αφρική, Εγγύς Ανατολή).

Πηγή

Guy-Philippe Goldstein: αντί για ξένες γλώσσες, θα σας συμβούλευα να μάθετε Προγραμματισμό

http://s.kathimerini.gr/resources/2016-02/09s1internet-thumb-large.jpgΣκεφθείτε, ας πούμε, έναν κόσμο όπου 8 στους 10 ξέρουν να γράφουν κώδικα [σ.σ. να γνωρίζουν προγραμματισμό Η/Υ]. Οι δημιουργικές δυνατότητες θα ήταν απεριόριστες. Προσωπικά, αντί για ξένες γλώσσες, θα σας συμβούλευα να μάθετε αυτό. Δεν θα μείνετε ποτέ άνεργος.
Πηγή

Σχετικά με το Web We Want

http://www.webwewant.eu/documents/10180/12330/img_banner2.jpgΓια πολλούς νέους ανθρώπους στις αρχές του 21ου αιώνα, η διαδικτυακή τους προσωπικότητα, οι κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και δραστηριότητες είναι εξίσου σημαντικές με τη ζωή τους στον πραγματικό κόσμο. Οι εκπαιδευτικοί, συνεπώς, οφείλουν να αναγνωρίσουν το γεγονός αυτό και να βοηθήσουν τους νέους να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι διαδικτυακές τεχνολογίες και τα κοινωνικά μέσα για να αναπτύξουν βασικές ικανότητες – και, πρωτίστως, να γίνουν σκεπτόμενοι και υπεύθυνοι πολίτες.

Read more: Σχετικά με το Web We Want

8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO

http://wrohellas.gr/wp-content/uploads/2016/02/road2India2-940x400.jpgO επίσημος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, με την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας έχει ως αφετηρία τις Περιφέρειες με τους προκριματικούς , οι εθνικοί νικητές ανακηρύσσονται από τον Τελικό  του 8ου Πανελληνίου διαγωνισμού (2/7/2016) και τερματικός σταθμός για φέτος είναι η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Νέο Δελχί της Ινδίας, από τις 11 έως τις 13 Νοεμβρίου 2016.
Γνωριμία με τον WRO
Ο Παγκόσμιος Διαγωνισμός Ρομποτικής (World Robot Olympiad) είναι ένα εξόχως σημαντικό, παγκόσμιο γεγονός για την επιστήμη, την τεχνολογία και την εκπαίδευση. Ο WRO συγκεντρώνει παιδιά και νέους από όλον τον κόσμο με σκοπό να βοηθηθούν να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους και την ικανότητά τους για επίλυση προβλημάτων, μέσα από τη συμμετοχή τους σε δύσκολους και δημιουργικούς διαγωνισμούς εκπαιδευτικής ρομποτικής.

Read more: 8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO

Διημερίδα: "Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική πράξη"

Την 7η κατά σειρά διημερίδα με τίτλο «Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη» διοργανώνουν, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, στις 5 και 6 Μαρτίου, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου.

Η διημερίδα πραγματοποιείται στις κτιριακές εγκαταστάσεις των εκπαιδευτηρίων, Ελευθερίου Βενιζέλου 112-114 στο Περιστέρι, και αντικείμενό της αποτελεί η εισαγωγή, χρήση και αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η είσοδος είναι ελεύθερη

 

Το πρόγραμμα και τις λεπτομέριες τις Διμερίδας θα τις βρήτε εδώ 

 

Για να υποβάλετε την συμμετοχή σας ηλεκτονικά εδώ

Επιτροπή Ι.Ε.Π. για Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση - Δελτιο Τύπου

 
PEKAP
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
Επιτροπή Ι.Ε.Π. για Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
 
 
 

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) εκφράζει την έντονη ανησυχία της, για τη σύνθεση της επιτροπής που συγκροτήθηκε με ευθύνη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής

Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Π.Ε.Θ.) στις 11.2.2016 (ΑΔΑ 6ΠΔ8ΟΞΛΔ-ΒΕ7), προκειμένου να αντιμετωπιστούν θέματα της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

 

Στην εν λόγω επιτροπή, ενώ συμμετέχουν εκπαιδευτικοί από αντιπροσωπευτικές ειδικότητες των διαφόρων τομέων των Επαγγελματικών Λυκείων(Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας, Δομικών Έργων,

Διοίκησης & Οικονομίας κ.ά.), απουσιάζει παντελώς ο τομέας Πληροφορικής, παρά το γεγονός ότι οι ειδικότητες Πληροφορικής αποτελούν έναν από τους πολυπληθέστερους τομείς της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διαμαρτύρεται για την παράλειψη αυτή και ζητά από το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. την άμεση στελέχωση της επιτροπής με εκπαιδευτικό Πληροφορικής, προκειμένου αυτή να λειτουργήσει με πιο ορθολογικό, αντιπροσωπευτικό και αποτελεσματικό τρόπο.

 

 

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

 

 

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ

Πρόσκληση και Πρόγραμμα Ημερίδας Αποτίμησης Δράσεων «Εβδομάδα Πληροφορικής - Ώρα του Κώδικα»

 

               

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 

Ημερίδα Αποτίμησης Δράσεων «Εβδομάδα Πληροφορικής - Ώρα του Κώδικα»

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) σας προσκαλεί στην Ημερίδα αποτίμησης των δράσεων που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας 7 - 13 Δεκεμβρίου 2015 για την «Εβδομάδα Πληροφορικής - Ώρα του Κώδικα». Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016 και από ώρα 15:00 έως 19:00 στο Υπουργείο Παιδείας. Έρευνας και Θρησκευμάτων (Αίθουσα «Γαλάτεια Σαράντη»).

Βασικοί άξονες της Ημερίδας είναι:

- η αποτίμηση των δράσεων που υλοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία το Δεκέμβριο του 2015,

- η εκτίμηση της εκπαιδευτικής κοινότητας για την αναγκαιότητα και σπουδαιότητα τέτοιων παρεμβάσεων στη σχολική ζωή και

- η ανάδειξη της συμβολής του Προγραμματισμού στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών.

 

 

Η Πρόσκληση και το Πρόγραμμα της Ημερίδας.