ΝΕΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Κριτήρια και Διαδικασία Επιλογής Εκπαιδευτών Δ.Ι.Ε.Κ.- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 14 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Κριτήρια και Διαδικασία Επιλογής Εκπαιδευτών Δ.Ι.Ε.Κ.

Σύμφωνα με την Αρ. Πρωτ. 4259/221/01.09.2016 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την επιλογή ωρομίσθιων εκπαιδευτών για τα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και τις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Σ.Ε.Κ.), οι οποίες αφορούν πληθώρα ειδικοτήτων Πληροφορικής και ως εκ τούτου συμμετέχουν αρκετοί εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ19/20 Πληροφορικής του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Η  επιλογή  των  ωρομισθίων  εκπαιδευτών γίνεται σύμφωνα  με  τα  κριτήρια  και  τη μοριοδότηση των κριτηρίων όπως αυτά ορίστηκαν στην με Αρ. Πρωτ. Κ1/122418/29-08-2016 Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.). Με την απόφαση αυτή, για πρώτη φορά, τοποθετούνται στο τέλος των πινάκων αξιολόγησης όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, ανατρέποντας όσα ίσχυαν επί σειρά ετών. Έτσι η εν λόγω απόφαση ενώ μοριοδοτεί τίτλους σπουδών, διδακτική προϋπηρεσία, χρόνο ανεργίας κ.α., «τιμωρεί» την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου κατατάσσοντας, εντελώς αυθαίρετα, στο τέλος των πινάκων αξιολόγησης όσους από τους υποψήφιους είναι δημόσιοι υπάλληλοι, καταπατώντας κάθε έννοια ισότητας και ίσων ευκαιριών.

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) χαρακτηρίζει ως απαράδεκτη την παραπάνω ρύθμιση και ζητά την άμεση απόσυρσή της, προκειμένου να μην υπάρχει καμιά διάκριση μεταξύ δημοσίων και ιδιωτικών υπαλλήλων. Στηρίζουμε τον αγώνα του Σωματείου Εκπαιδευτών Δημοσίων Ι.Ε.Κ. (Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ.) και των συναδέλφων που έχουν ξεκινήσει νομική διαδικασία προσφυγής στο Συμβούλιο της Επικρατείας με ομαδική αγωγή (πληροφορίες στην ιστοσελίδα του Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ.) και καλούμε την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. να ενισχύσει και να συνδράμει την πρωτοβουλία ακύρωσης της συγκεκριμένης ρύθμισης.

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΣΕ PDF 

 

ΠΕΚΑΠ: Αύξηση αριθμού Σχολικών Συμβούλων Πληροφορικής και ένταξη Κλάδου ΠΕ20 στις διαδικασίες επιλογής

Αθήνα, 7 Σεπτεμβρίου 2016

Αρ. Πρωτ.: 29

                                              Προς:

Υπουργό Παιδείας,

 Έρευνας και Θρησκευμάτων

κ. Ν. Φίλη

Κοινοποίηση:

1. Γραφείο Προέδρου  Ι.Ε.Π.

2. Γραφείο Αντιπροέδρου  Ι.Ε.Π.

3. Αυτοτελές Τμήμα Στελεχών Π.Ε. & Δ.Ε.

Θέμα: Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής

Αξιότιμε κ Υπουργέ,

Ενόψει της έκδοσης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσεων Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.), επαναφέρει το θέμα της αύξησης του αριθμού των Σχολικών Συμβούλων Πληροφορικής και της ένταξης του Κλάδου ΠΕ20 στη νέα προκήρυξη.

Αριθμός Σχολικών Συμβούλων

Συνολικά 27 Σύμβουλοι Πληροφορικής σήμερα υπηρετούν σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας. Ο αριθμός αυτός, αν κρίνουμε το πλήθος των εν ενεργεία εκπαιδευτικών Πληροφορικής αλλά και το γεγονός ότι διδάσκουν σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, είναι εξαιρετικά μικρός. Πρέπει λοιπόν να αυξηθεί, προκειμένου οι Σύμβουλοι Πληροφορικής να μπορέσουν να ανταποκριθούν στον πολυδιάστατο ρόλο τους. Προτείνουμε την ύπαρξη ενός Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης, για την αποτελεσματικότερη επιστημονική και παιδαγωγική καθοδήγηση των χιλιάδων καθηγητών Κλάδου ΠΕ19/20.

Κλάδος ΠΕ20

Σύμφωνα με τον Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71 τ.Α), υποψήφιοι για τις θέσεις Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ01 έως ΠΕ20. Επίσης οι καθηγητές ΠΕ19 και ΠΕ20 έχουν τις ίδιες ακριβώς αναθέσεις μαθημάτων. Δυστυχώς όμως, οι προηγούμενες προκηρύξεις δεν παρείχαν το δικαίωμα στους καθηγητές ΠΕ20 να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής των Σχολικών Συμβούλων. Η Π.Ε.ΚΑ.Π. με πολλά υπομνήματα, καθώς και η Ο.Λ.Μ.Ε., έχουν τοποθετηθεί για το θέμα και έχουν καταγγείλει τη μη ένταξη των ΠΕ20 στις προηγούμενες προκηρύξεις Σχολικών Συμβούλων, χωρίς αποτέλεσμα μέχρι σήμερα.

Συνοψίζοντας, η Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρεί ότι:

1. Οι καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19 και ΠΕ20 διδάσκουν το ίδιο επιστημονικό αντικείμενο και πρέπει να αντιμετωπίζονται ισότιμα.

2. Η επικείμενη προκήρυξη για Σχολικούς Συμβούλους, σε ότι αφορά τους υποψηφίους Σχολικούς Συμβούλους Πληροφορικής, πρέπει να επιτρέπει στους καθηγητές ΠΕ19 και ΠΕ20 να συμμετάσχουν ισότιμα στη διαδικασία επιλογής.

3. Ο Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71 τ. Α) είναι σαφής για το ποιοι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης για θέσεις Σχολικών Συμβούλων και αυτό πρέπει να αποτυπώνεται και στην αντίστοιχη εγκύκλιο προκήρυξης.

4. Ο κλάδος των καθηγητών Πληροφορικής είναι ενιαίος και αδιαίρετος και είμαστε αντίθετοι στη λογική, να προκηρυχθούν άλλες θέσεις Σχολικών Συμβούλων για τους ΠΕ19 και άλλες για τους ΠΕ20.

5. Η ένταξη των ΠΕ20 στις διαδικασίες επιλογής των Συμβούλων πρέπει να συνοδευτεί με αύξηση του συνολικού αριθμού των Σχολικών Συμβούλων Πληροφορικής.

Αξιότιμε κ Υπουργέ,

Αναμένουμε τη θετική σας ανταπόκριση στα παραπάνω αιτήματα σχετικά με το νευραλγικό θεσμό των Σχολικών Συμβούλων και είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ήαρωγή θεωρήσετε αναγκαία.

 

Με εκτίμηση,       

Για το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.,

 

Ο Πρόεδρος  

Νίκος Σκίκος

 

 

 

Ο Γενικός Γραμματέας

Στέφανος Παπαλέξης

 

 

Κατεβάστε σε PDF

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Οργανική-Οριστική Τοποθέτηση Μεταταγμένων Ν.4172/2013

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΚΓ ΠΕ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΣΚΓΓΦ ΠΠ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (Π.Ε.ΚΑ.Π.)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΩΝ (Π.Ε.ΣΥ.Θ.)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σήμερα, Τρίτη 30-08-2016, στο πλαίσιο της κινητοποίησης των επιστημονικών φορέων των εκπαιδευτικών ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19-20, ΠΕ32, για τη διεκδίκηση οριστικής-οργανικής τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες όλων των μεταταγμένων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τα Δ.Σ. των παραπάνω επιστημονικών φορέων είχαν πολύωρη συνάντηση με το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Ιωάννη Παντή και το Σύμβουλο του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Νικολάου Φίλη, κ. Γεώργιο Αθανασόπουλο, αρμόδιο για το θέμα. Στη συνάντηση που διεξήχθη σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, τα Δ.Σ. ενημερώθηκαν ότι:

α) Από πλευράς ΥΠ.Π.Ε.Θ. είναι έτοιμη η Υπουργική Απόφαση για την οργανική-οριστική τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες ή ομάδες σχολείων όλων των μεταταγμένων, η οποία πρόκειται να αποσταλεί στα συναρμόδια Υπουργεία εντός εβδομάδος, έτσι ώστε να συνυπογραφεί το συντομότερο δυνατόν η Κοινή Υπουργική Απόφαση.

β) Στην ίδια Υπουργική Απόφαση θα συμπεριληφθούν και οι διορισμοί όλων των διοριστέων του ΑΣΕΠ 2008 των ανωτέρω ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι ρυθμίσεις αφορούν τον παρακάτω αριθμό συναδέλφων: ΠΕ05: 627 + 52, ΠΕ07: 304+55, ΠΕ19/20: 1217+54, ΠΕ32: 27+3.

γ) Στόχος του Υπουργείου είναι, με τη διόρθωση των στρεβλώσεων και με την εξασφάλιση της δίκαιης αντιμετώπισης των εκπαιδευτικών και των ειδικοτήτων στο σύνολό τους, η επαναφορά στην «κανονικότητα» για την προαγωγή και αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

δ) Έχουν εξασφαλιστεί τα απαραίτητα κονδύλια ώστε να προσληφθούν άμεσα περίπου 21.000 αναπληρωτές όλων των ειδικοτήτων.

Τέλος, τονίστηκε ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την εύρυθμη και πλήρη λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.

Τα Δ.Σ. των Επιστημονικών φορέων

 

 

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

ΠΕΚΑΠ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΚΓ ΠΕ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΣΚΓΓΦ ΠΠ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (Π.Ε.ΚΑ.Π.)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΩΝ (Π.Ε.ΣΥ.Θ.)

Συνάδελφοι,

Eπειδή οι μετατάξεις του Ν. 4172/2013 πραγματοποιήθηκαν στο σύνολό τους επί οργανικών και όχι λειτουργικών κενών της Π.Ε.

Επειδή το σύνολο των μεταταχθέντων συναδέλφων του Ν. 4172/2013 έχουν οργανική θέση στα κατά τόπους ΠΥΣΠΕ μετάταξής τους από της εκδόσεως των σχετικών ΦΕΚ των μετατάξεων

Επειδή πλέον εκκρεμεί ΜΟΝΟ η νομική υποχρέωση της Πολιτείας για την οργανική – οριστική τοποθέτηση  τους σε σχολικές μονάδες των κατά τόπους ΠΥΣΠΕ μετάταξής τους

Επειδή ο εμπαιγμός με την οργανική – οριστική τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες των από μετάταξη συναδέλφων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20, ΠΕ32 δεν έχει τελειωμό

Επειδή η εργασιακή ανασφάλεια και αβεβαιότητα των συναδέλφων συνεχίζεται

Επειδή διαπιστώνεται ότι οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί του Ν. 4172/2013  ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20, ΠΕ32 συνεχίζουν να είναι τα θύματα μιας προηγούμενης αλλοπρόσαλλης εκπαιδευτικής πολιτικής που δε φαίνεται όμως να αλλάζει

Επειδή ο διαχωρισμός των εκπαιδευτικών και των ειδικοτήτων στην Π.Ε.  και η άνιση μεταχείριση κάποιων από αυτές συνεχίζεται

Επειδή 3 χρόνια αναμονής για την εκπλήρωση της αυτονόητης νομικής υποχρέωσης της Πολιτείας, (οργανική – οριστική τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες), προς τους μεταταχθέντες συναδέλφους του Ν. 4172/2013, τα «θύματα» των απαράδεκτων προηγούμενων πολιτικών πρακτικών  στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας, είναι αρκετά

Επειδή δεν πάει άλλο

Επειδή κουραστήκαμε να είμαστε παρανόμως «στη διάθεση»

Επειδή τώρα είναι η ώρα

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ

ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ – ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19-20, ΠΕ32 ΤΟΥ Ν.4172/2013

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ19-20, ΠΕ32 ΣΤΟ ΥΠ.Π.Ε.Θ.

ΤΡΙΤΗ 30/08/2016 ΣΤΙΣ 12.ΟΟ Μ.Μ.

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ/ΕΣ ΕΚΕΙ

 

Κατεβάστε σε pdf

Επιστολή προς Υπουργό Παιδείας για οργανική - οριστική τοποθέτηση των μεταταχθέντων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Αθήνα, 8 Αυγούστου 2016

Αρ. Πρωτ. 26

                                              Προς:

Υπουργό Παιδείας,

 Έρευνας και Θρησκευμάτων

κ. Ν. Φίλη

Κοιν:

Διευθυντή Σπουδών

Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

κ. Ι. Κουφόπουλο

 

Θέμα: ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΑΧΘΕΝΤΩΝ ΤΟΥ Ν.4172/2013

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Όπως είναι γνωστό, οι υποχρεωτικές μετατάξεις, που διενεργήθηκαν βάσει των διατάξεων του Ν.4172/2013 από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εντός του ίδιου κλάδου (Πληροφορικής, Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Μουσικής, Φυσικής Αγωγής, Εικαστικών και Θεατρικής Αγωγής), στόχευαν στην αξιοποίηση των πλεοναζόντων εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέσω της «κινητικότητάς» τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, όπου είχαν δημιουργηθεί διδακτικές ανάγκες στα δημοτικά σχολεία δια της εισαγωγής νέων μαθημάτων. Στην προκειμένη περίπτωση, η Διοίκηση  - Υπουργείο  προέβη στη διενέργεια των υποχρεωτικών μετατάξεων με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και το δημόσιο σκοπό της κάλυψης των αναγκών των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ειδικότερα την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, όπου δημιουργήθηκαν διδακτικές ανάγκες στα  δημοτικά σχολεία, προκειμένου να αξιοποιήσει τους εκπαιδευτικούς που πλεόναζαν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (δεδομένου ότι δεν συμπλήρωναν το υποχρεωτικό διδακτικό τους ωράριο) μετατάσσοντάς τους στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση κάτω από την ανάγκη άμεσης αντιμετώπισης ορθολογικής διαχείρισης του εκπαιδευτικού προσωπικού, ενόψει της έναρξης του νέου σχολικού έτους, ώστε να αποτραπεί ο κίνδυνος ευρύτερης δυσλειτουργίας της δημόσιας εκπαίδευσης  (έγγραφα ΥΠ.ΠΕ.Θ. αρ. πρωτ. 37691/Ε1/6-3-2015 και 38422/Ε1/9-3-2015).

Read more: Επιστολή προς Υπουργό Παιδείας για οργανική - οριστική τοποθέτηση των μεταταχθέντων στην...

Namaste: οι 16 ομάδες που προκρίθηκαν στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής

https://www.minedu.gov.gr/images/stories/robotics.jpgΤο θέμα του φετινού διαγωνισμού είναι περιβαλλοντικό: «Rap the scrap". Πάνω από 6 δις άνθρωποι ζουν στον πλανήτη μας σήμερα, δημιουργώντας κατ' εκτίμηση 1,9 δισεκατομμύρια τόνους οικιακών, βιομηχανικών, ιατρικών, ραδιενεργών, τοξικών και επικίνδυνων απορριμάτων κάθε χρόνο. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι τα απορρίματα που δημιουργούνται, θα διπλασιαστούν μέχρι το 2025.
Λύση σε αυτό το πρόβλημα κλήθηκαν να δώσουν οι 350+ μαθητές με τα ρομπότ τους το Σάββατο 2 Ιουλίου 2016, στη Σχολή Μωραΐτη. Να προτείνουν δηλαδή τρόπους, έτσι ώστε να μειώσουμε, διαχειριστούμε και τελικά να ανακυκλώσουμε τα απορρίμματα με ρομπο-λύσεις. Στον εφετινό 8ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO, 16 ομάδες μαθητών με τους εκπαιδευτικούς και αρωγούς τους γονείς συμμετείχαν στη γιορτή της εκπαιδευτικής ρομποτικής και θα μάς εκπροσωπήσουν στο Νέο Δελχί της Ινδίας, τέλη Νοεμβρίου.

Περισσότερες λεπτομέρειες σε μορφή doc

Αίτημα συνάντησης με τον Υπουργό Παιδείας για θέματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Αθήνα, 21 Ιουλίου 2016

Αρ. Πρωτ. 25

                                              Προς:

Υπουργό Παιδείας,

 Έρευνας και Θρησκευμάτων

κ. Ν. Φίλη

Κοιν:

Πρόεδρο

Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

κ. Γ. Κουζέλη

Αντιπρόεδρο

Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

κ. Π. Χαραμή

Θέμα: Αίτημα συνάντησης για θέματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Το τελευταίο διάστημα επιτελούνται μια σειρά από σημαντικές αλλαγές στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, στις οποίες έχουμε κληθεί ως επιστημονικός φορέας να καταθέσουμε τις απόψεις και τις προτάσεις μας. Επίσης, έχουμε τοποθετηθεί στις αποφάσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), οι οποίες και έχουν ανακοινωθεί επισήμως, ως προτάσεις προς εσάς.

Παρατηρούμε όμως, με μεγάλη μας λύπη, ότι οι προτάσεις αυτές, παρότι έχουν προκύψει από επιστημονική τεκμηρίωση και συναίνεση των επιστημονικών φορέων, στην πορεία μεταβάλλονται και οι τελικές αποφάσεις σας διαφέρουν σημαντικά από αυτές των εισηγήσεων. Οι αλλαγές αυτές αφορούν στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα και στα διδασκόμενα μαθήματα, στις ειδικότητες που θα λειτουργήσουν σε κάθε Τομέα, στις αναθέσεις μαθημάτων σε κλάδους εκπαιδευτικών και στην ύλη ακόμη των μαθημάτων.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Οι παραπάνω αλλαγές θίγουν σημαντικά τα δικαιώματά μας και έχουν δημιουργήσει κλίμα έντονης ανησυχίας και δυσαρέσκειας στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς του κλάδου μας. Για τους λόγους αυτούς, θα επιθυμούσαμε μία συνάντηση μαζί σας προκειμένου να σας εκθέσουμε διεξοδικά τις θέσεις μας για τα θέματα που άπτονται της Πληροφορικής Παιδείας στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση.

 

Με εκτίμηση,

Για το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.,

Ο Πρόεδρος

 

Νίκος Σκίκος

 

Ο Γενικός Γραμματέας

 

Στέφανος Παπαλέξης

 

 

Κατεβάστε σε pdf 

Επιτροπή Εξορθολογισμού διδακτέας ύλης στο Δημοτικό - Δελτίο τύπου

Αθήνα, 7 Ιουλίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Επιτροπή Εξορθολογισμού διδακτέας ύλης στο Δημοτικό

Με αφορμή τη συγκρότηση της Επιτροπής για την αξιολόγηση των αιτήσεων των εκπαιδευτικών που θα ασχοληθούν με τον εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης των μαθημάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) επαναφέρει στο δημόσιο διάλογο τις θέσεις της για το Δημοτικό σχολείο. Υπενθυμίζουμε ότι με το νέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σπουδών του Ολοήμερου Δημοτικού σχολείου (ΦΕΚ 1324/Β/11-5-2016), το μάθημα διδάσκεται μόνο μία (1) ώρα σε κάθε τάξη με ότι αυτό συνεπάγεται στην παρεχόμενη ποιότητα της διδασκαλίας.

Επιπλέον, δίνεται αυθαίρετα το δικαίωμα σε δασκάλους, με Β’ Επίπεδο Επιμόρφωσης, να διδάσκουν το μάθημα στα 4θέσια και 5θέσια Σχολεία. Τονίζεται ότι η Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου αναφέρεται στη διδακτική των γνωστικών αντικειμένων με σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και επομένως δεν αποτελεί επιστημονικό προσόν για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής από άλλο Κλάδο. Δεδομένου ότι όλες οι οικονομικά αναπτυγμένες χώρες επενδύουν στην Πληροφορική Παιδεία ως μοχλό καινοτομίας και ανάπτυξης, θεωρούμε απαραίτητη τη διδασκαλία του μαθήματος αποκλειστικά από καθηγητές Πληροφορικής (ΠΕ19/ΠΕ20) για την άρτια εκπαίδευση των μαθητών στις ψηφιακές τεχνολογίες, μέσα σε μια προοπτική τεχνολογικού αλφαβητισμού.

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. είναι στη διάθεση της Επιτροπής για να αναπτύξει τα επιχειρήματά της και να καταθέσει τις τεκμηριωμένες προτάσεις της. Πάγια αιτήματα της Ένωσης αποτελούν:

  • Η αύξηση των ωρών του μαθήματος Τ.Π.Ε. από μονόωρο σε δίωρο στις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού σχολείου (από Γ έως και ΣΤ τάξη).
  • Η διδασκαλία του μαθήματος αποκλειστικά και μόνο από καθηγητές Πληροφορικής.
    • Η μετονομασία του μαθήματος από «Τ.Π.Ε.» σε «Πληροφορική», προκειμένου να υπάρχει  σύνδεση του Προγράμματος Σπουδών του Δημοτικού με τις άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης.
  • Η αναβάθμιση του Εργαστηριακού Εξοπλισμού των σχολικών μονάδων.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

 

Κατεβάσετε σε pdf

Αναθέσεις Μαθημάτων και Διαχωρισμός Κλάδου ΠΕ19/20 - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 4 Ιουλίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Αναθέσεις Μαθημάτων και Διαχωρισμός Κλάδου ΠΕ19/20

Σύμφωνα με την απόφαση 94588/Δ2 του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζονται οι πρώτες και δεύτερες αναθέσεις των μαθημάτων Γυμνασίου για το Σχολικό Έτος 2016-2017. Ανάμεσα σε άλλα δίνεται, όπως και τα προηγούμενα δύο χρόνια, η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 να διδάξουν τα Μαθηματικά Γυμνασίου. Επιχειρείται όμως για πρώτη φορά από τη σύσταση των δύο κλάδων των Καθηγητών Πληροφορικής, ο διαχωρισμός τους όσον αφορά τα διδακτικά αντικείμενα καθώς για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ20 είναι απαραίτητη η ύπαρξη του πτυχίου Μαθηματικών και δεν αρκεί, σύμφωνα με την απόφαση, η ύπαρξη του πτυχίου Πληροφορικής ΤΕΙ. 

Ως Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρούμε υποτιμητική αυτή την αντιμετώπιση των συναδέλφων ΠΕ20. Τα Προγράμματα Σπουδών των τμημάτων Πληροφορικής πανεπιστήμιων και ΤΕΙ είναι διαθέσιμα προς όλους και προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Σε μια εποχή όπου πάγιο αίτημα της Π.Ε.ΚΑ.Π. είναι η περαιτέρω ενοποίηση των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 και όπου υπάρχει νομοθετικά σαφέστατη παράλληλη και ισότιμη έκφραση της Ανώτατης Εκπαίδευσης με Πανεπιστημιακό και Τεχνολογικό Τομέα (Ν4009/ΦΕΚ195-6/9/2011), είναι απαράδεκτο το ίδιο το Υπουργείο να προσπαθεί να διαχωρίσει τους Καθηγητές Πληροφορικής.

Απαιτούμε λοιπόν την άμεση αποκατάσταση της ίσης μεταχείρισης των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20, με νεότερη Υπουργική απόφαση και την έναρξη μιας ουσιαστικής διαβούλευσης μεταξύ φορέων της εκπαίδευσης, σχετικά με τις δυνατότητες Β’ ανάθεσης της διδασκαλίας των μαθημάτων.

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε απο εδώ