ΝΕΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Αναζήτηση συνεργατών για την παραγωγή ανοιχτού εκπαιδευτικού υλικού και εκπαιδευτών

https://eellak.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/23/2017/10/6290270129_74eef94d8f_b.jpgΣτο πλαίσιο των δράσεων του Οργανισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ, www.eellak.gr) για την διεξαγωγή εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αφορούν τις ανοιχτές τεχνολογίες έχει ξεκινήσει από τον Μάιο η δράση Code+Create. Το code+create αφορά μαθήματα προγραμματισμού, ρομποτικής, τρισδιαστάτης εκτύπωσης, σχεδιασμού και ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά και δικτυακούς τόπους τα οποία απευθύνονταν σε παιδιά ηλικίας 15-18. Τα τμήματα που δημιουργήθηκαν είναι μικτά με εφήβους από την Ελλάδα και πρόσφυγες/μετανάστες. Στόχος της δράσης είναι οι μαθητές να συνεργαστούν για μια κοινή εμπειρία μάθησης και να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες, οι οποίες είναι απαραίτητες για όλους τους νέους τόσο σε εκπαιδευτικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Η δράση αυτή συνεχίζεται στην Αθήνα και τον Νοέμβριο όπου ξεκινά με καινούργιους μαθητές και μαθήματα.

Στο πλαίσιο αυτό αναζητούμε συνεργάτες για την παραγωγή ανοιχτού εκπαιδευτικού υλικού και εκπαιδευτών για τα εξής μαθήματα*:

    Introduction to 3D printing, robotics and IoT applications  

        Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού 24 ωρών στα αγγλικά για μαθητές 15 – 18 ετών

        Διεξαγωγή μαθημάτων: 2 φορές την εβδομάδα από 3 ώρες για τέσσερις εβδομάδες

    Introductory Python programming

        Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού 24 ωρών στα αγγλικά για μαθητές 15 – 18 ετών

        Διεξαγωγή μαθημάτων: 2 φορές την εβδομάδα από 3 ώρες για τέσσερις εβδομάδες

    Use of LibreOffice for an office automation environment

        Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού 48 ωρών στα αγγλικά για μαθητές 18 – 24 ετών

        Διεξαγωγή μαθημάτων: 2 φορές την εβδομάδα από 3 ώρες για οκτώ εβδομάδες

    Digital Content Production and Web Design

        Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού 48 ωρών στα αγγλικά για μαθητές 18 – 24 ετών

        Διεξαγωγή μαθημάτων: 2 φορές την εβδομάδα από 3 ώρες για οκτώ εβδομάδες

Περισσότερα

Open Source Jobs Report 2017: Υψηλή ζήτηση για επαγγελματίες ανοιχτού κώδικα

https://openbusiness.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/29/2017/09/JobsReport_Infographic_2017_Snackables-07.jpgΟι υπεύθυνοι προσλήψεων των επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο, αναζητούν όλο και περισσότερο επαγγελματίες με γνώση ανοιχτού κώδικα, ενώ τα δύο τρίτα από αυτούς λένε ότι ο αριθμός προσλήψεων ειδικευμένων στον ανοιχτό κώδικα, θα αυξηθεί περισσότερο σε σύγκριση με τους άλλους τομείς των επιχειρήσεων τους. Οι κυριότεροι παράγοντες είναι η ανάπτυξη της επιχείρησης (60%), η αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών ανοιχτού κώδικα (42%) και το γεγονός ότι ο ανοιχτός κώδικας γίνεται σημαντικό κομμάτι της επιχείρησης (30%).

Περισσότερα

 

Δωρεάν σεμινάρια Java και βάσεων δεδομένων με SQL του Oracle Academy

https://pbs.twimg.com/profile_images/3212869900/5361ab51b1359ecfa89ebeffe9d5d15b_400x400.pngΣτα τέλη του Οκτώβρη θα ξεκινήσουν οι εγγραφές για τα φετινά δωρεάν σεμινάρια Java και βάσεων δεδομένων με SQL του Oracle Academy. Οδηγίες εγγραφής στα σεμινάρια ή στο πρόγ/μα, στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Ελένη Τσιπά, Υπεύθυνη Oracle Academy για την Ελλάδα

Τρία μετάλλια για την Εθνική ομάδα πληροφορικής Νέων στην πρώτη Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Πληροφορικής

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/59/1896_Olympic_medal.jpgΜε τρία ακόμα μετάλλια, επέστεψε η Εθνική ομάδα πληροφορικής Νέων από τον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό Πληροφορικής που διεξήχθη στην πόλη της Σόφια στην Βουλγαρία από 07 / 09 / 2017 έως και 14 / 09 / 2017.  
Ο μαθητής Παναγόπουλος Αναστάσιος από το Πειραματικό Γυμνάσιο Πατρών κατέκτησε Ασημένιο μετάλλιο.
Ο μαθητής Χατζημίχος Παναγιώτης από το 8ο Γυμνάσιο Λάρισας κατέκτησε Χάλκινο μετάλλιο.
Ο μαθητής Πίπης Ευάγγελος από την Ευαγγελική Σχολή κατέκτησε Χάλκινο μετάλλιο.
Πιο συγκεκριμένα:
Την Εθνική Ομάδα εκπροσώπησαν οι μαθητές:
ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΧΑΤΖΗΜΙΧΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 8 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΠΙΠΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
ΤΑΠΡΑΝΤΖΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Περισσότερα

Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ στη Β΄ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολ. έτος 2017 – 2018

https://image.slidesharecdn.com/eisagogiepistimiypologiston-140926143109-phpapp01/95/-1-638.jpg?cb=1411741921Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ στη Β΄ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολ. έτος 2017 – 2018
Το έγγραφο σε μορφή pdf

Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής στην Α΄ τάξη Ημερήσιου ΓΕΛ και στην Α΄ τάξη Εσπερινού ΓΕΛ για το σχολ. έτος 2017 – 2018

https://renablatz.files.wordpress.com/2014/09/cropped-untitled-1-copy2.jpgΟδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής στην Α΄ τάξη Ημερήσιου ΓΕΛ και στην Α΄ τάξη Εσπερινού ΓΕΛ για το σχολ. έτος 2017 – 2018
Το έγγραφο σε μορφή pdf

Οδηγίες μαθήματος ''Ανάπτυξη εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" Γ' τάξης Ημερησίου ΓΕΛ και Δ' τάξης Εσπερινού ΓΕΛ

http://www.panellinies.net/wp-content/uploads/2014/06/aepp-biblio.jpgΟδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολ. έτος 2017 – 2018  σε μορφή pdf.

Το Facebook (μπορεί να) βλάπτει σοβαρά την υγεία

http://static.in.gr/webstatic/FA8B4DF22CBA0B3328B66CF1519DD734.jpg

Ακόμα και αν δεν γνωρίζει κανείς την επιστημονική βάση πίσω από τις συνέπειες της εμμονής -ειδικά των εφήβων- με τα κοινωνικά δίκτυα έχει σίγουρα παρατηρήσει τις αλλαγές στην κοινωνική συμπεριφορά του χρήστη.

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Regis που θα δημοσιευτεί στο "Computers in Human Behavior"
ακόμα και όταν κοιτάς τα news feed του Facebook υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για την υγεία σου.  Μπορεί η συμπεριφορά σου στα κοινωνικά δίκτυα να σε κάνει περισσότερο αγχώδη, να σου δημιουργεί κρίσεις πανικούς ακόμα και αίσθημα κατωτερότητας.

Περισσότερα

LinkedIn: Αυτό είναι το καλύτερα αμειβόμενο επάγγελμα για το 2017

https://3.bp.blogspot.com/-9T9xWIouFPQ/WavEcXojzII/AAAAAAAAVvU/hpEzr76OOfEvRihMiQrN-Eio-5qceX0ZwCLcBGAs/s1600/ergasai1.jpgΗ Επιστήμη των Υπολογιστών περιέχει αρκετά πεδία αιχμής και μία πρόσφατη έρευνα του LinkedIn έρχεται να επιβεβαιώσει πως πρόκειται και για την επιστήμη με τους καλύτερα αμειβόμενα πτυχιούχους. Η συγκεκριμένη έρευνα παρουσιάζει τη λίστα των επαγγελμάτων με τις υψηλότερες αποδοχές, στην οποία την πρώτη θέση κατέχουν τα επαγγέλματα που συνδέονται με την Επιστήμη των Υπολογιστών.

Περισσότερα

Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Δελτίο Τύπου

Αθήνα, 18 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διοργανώνει Εσπερίδα Διαλόγου για την Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017 και από ώρα 18:00 έως 21:00, στα γραφεία της Ένωσης (Αχιλλέως 37-41 & Μυλλέρου 124, Μεταξουργείο).  Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της καλύτερης ενημέρωσης των καθηγητών Πληροφορικής, της καταγραφής των προβλημάτων του κλάδου και της ανάπτυξης ουσιαστικού και παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των συναδέλφων.

Βασικοί άξονες της Εσπερίδας είναι:

- Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο

- Οδηγίες Διδασκαλίας και Διδακτέα Ύλη  μαθήματος Τ.Π.Ε.

- Διδακτικά Σενάρια και

- Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής.

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ19/20, που υπηρετούν στα Δημοτικά Σχολεία της Αττικής, να συμμετάσχουν στην εκδήλωση προκειμένου να ανταλλάξουμε απόψεις, θέσεις και προτάσεις για το παρόν και το μέλλον της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.  

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 Κατεβάστε σε PDF