ΝΕΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Παράσταση Διαμαρτυρίας στο ΥΠΠΕΘ ενάντια στη διαλυτική για την Πληροφορική Παιδεία πολιτική

Αθήνα, 15 Ιουνίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παναττική Παράσταση Διαμαρτυρίας

Με αφορμή τον πρόσφατο νόμο επιλογής Διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την προσπάθεια απαξίωσης των καθηγητών Πληροφορικής, αλλά και λόγω των επικείμενων σημαντικών αλλαγών στο εκπαιδευτικό σύστημα από το νέο σχολικό έτος, το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. αποφάσισε την πραγματοποίηση παράστασης διαμαρτυρίας την Πέμπτη 22/6/2017 και ώρα 13:00, στο ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Καλούμε τα μέλη μας που υπηρετούν στην Αττική να δώσουν δυναμικό παρόν στη συγκέντρωση, προκειμένου όλοι μαζί να διαμαρτυρηθούμε και να αντισταθούμε στη διαλυτική για την Πληροφορική πολιτική, που ακολουθεί ο Υπουργός Παιδείας και οι σύμβουλοί του. Μαζικά και μαχητικά διεκδικούμε, μεταξύ άλλων:

  • Ισονομία και ισοπολιτεία στη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης
    • Αύξηση ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων Πληροφορικής
    • Αναβάθμιση εργαστηριακού εξοπλισμού των σχολικών μονάδων
    • Άμεση απόδοση των οργανικών θέσεων που έχουν συσταθεί ανά ΠΥΣΠΕ (ΦΕΚ 3391/τΒ΄/20-10-2016) σε σχολικές μονάδες και οριστική – οργανική τοποθέτηση των μεταταγμένων  εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
    • Θέσπιση Κρατικού Πιστοποιητικού Γνώσεων και Δεξιοτήτων στη χρήση Η/Υ
    • Δυνατότητα επιλογής των υποψηφίων, της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, του μαθήματος Πληροφορικής για την εισαγωγή στα Τμήματα Πληροφορικής και στα συναφή τους
    • Διόρθωση της στρέβλωσης που ισχύει μόνο στα εργαστηριακά μαθήματα του Τομέα Πληροφορικής στα Επαγγελματικά Λύκεια, όσον αφορά τον ελάχιστο αριθμό μαθητών για συνδιδασκαλία.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε σε PDF

Επιστολή Ενώσεων για έγγραφη παρέμβαση της ΔΟΕ σε σχέση με την ανάθεση διδασκαλίας των μαθημάτων Ειδικοτήτων

Αθήνα, 8 Ιουνίου, 2017

Προς: Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος

Υπ’ όψιν: του Προέδρου κ. Κικινή

Των μελών του Δ.Σ. της ΔΟΕ

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ:

Αίτημα των ενώσεων: ΕΝ.ΕΚ.Ε.Μ., E.E.M.A.Π.Ε., Π.ΕΝ.Ε.Λ.Φ.Α., Π.Ε.ΚA.Π., Π.Ε.ΣΥ.Θ., Σ.Α.Τ.Ε.Α., για έγγραφη παρέμβαση της Δ.Ο.Ε. σε σχέση με την ανάθεση διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικοτήτων και ανάληψης ωρών παράλληλης στήριξης

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Στην τελευταία κινητοποίηση του Π.Ε.ΣΥ.Θ., που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 31 Μαΐου στο ΥΠ.Π.Ε.Θ., η εικόνα που αποκομίσαμε ως εκπαιδευτικοί και κάποιοι από εμάς και ως γονείς, είναι πέρα για πέρα θλιβερή σε σχέση με το τοπίο που διαμορφώνεται για μία ακόμη χρονιά στο δημόσιο σχολείο.

Οι εκπρόσωποι της πολιτικής ηγεσίας επιβεβαίωσαν με κάθε τρόπο και σε ένα κρεσέντο αυταρχισμού ότι δεν υπάρχει από την πλευρά του Υπουργείου καμία βούληση απόσυρσης της Υ.Α. Φίλη, που καταπατά με τρόπο ανεπίτρεπτο και αναξιοπρεπή τα εργασιακά μας δικαιώματα και την υπόστασή μας αυτή καθαυτή ως εκπαιδευτικών. Πλήττει δε, στο πλαίσιο των περικοπών που επιβάλλουν οι δημοσιονομικές επιταγές, την ποιότητα της παρεχόμενης ολόπλευρης εκπαίδευσης που αξίζουν και δικαιούνται όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες της επικράτειας.

Αναπτύσσει δε, αρνητικό πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών, καθώς προκειμένου να “συμπληρώσουν” τις ώρες διδασκαλίας, όλοι διεκδικούν τα μαθήματα των υπολοίπων.

Το καθεστώς της ανάθεσης της διδασκαλίας των μαθημάτων της Αισθητικής Αγωγής, της Φυσικής Αγωγής και της Πληροφορικής (με μια πιστοποίηση Β2 επιπέδου) σε εκπαιδευτικούς που δεν ανήκουν στις συγκεκριμένες ειδικότητες και συγκεκριμένα στους συναδέλφους μας του κλάδου Π.Ε. 70 τείνει να παγιωθεί και όλοι καλούμαστε να πάρουμε θέση για μία ακόμη φορά απέναντι σε αυτήν την πραγματικότητα: Τι σχολείο θέλουμε εντέλει; Ένα σχολείο-άθυρμα στα χέρια της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας ή ένα σχολείο ανοιχτό και ενιαίο όχι μόνο κατ’ όνομα, αλλά στην πράξη, που θα παρέχει ίσα μορφωτικά δικαιώματα σε όλα τα παιδιά;

Επιπροσθέτως, με εγκύκλιο του Υπουργείου, κλήθηκαν φέτος συνάδελφοι οποιουδήποτε κλάδου να αναλάβουν ώρες παράλληλης στήριξης, που το Υπουργείο δεν φρόντισε να καλύψει με τοποθετήσεις αναπληρωτών. Στον ευαίσθητο χώρο της Ειδικής Αγωγής, εκεί όπου η ανάγκη εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής είναι απολύτως απαραίτητη, το Υπουργείο, λειτουργώντας και πάλι καθαρά λογιστικά, «έδωσε» τις ώρες της παράλληλης ως δυνατότητα κάλυψης των πλεοναζουσών ωρών συναδέλφων υποβιβάζοντας και υποτιμώντας το χώρο της Ειδικής Αγωγής και αφήνοντας εκατοντάδες συναδέλφους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής άνεργους.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Απευθύνουμε έκκληση να παρέμβετε γραπτώς, ως συνδικαλιστικό όργανο, αποτρέποντας να επαναληφθεί ο ίδιος εφιάλτης που έζησαν πολλοί συνάδελφοί μας πέρυσι: άλλοι άνεργοι (και δίχως επίδομα ανεργίας κάποιοι από αυτούς, δεδομένων των συνθηκών που διαμορφώνει η ολιγόμηνη και ελαστική εργασία), άλλοι πολύ μακριά από τα σπίτια τους και άλλοι κατακερματισμένοι σε 4, 5 ή 6 σχολεία.

Ζητούμε να αποστείλετε έγγραφο – υπόδειγμα πρακτικού στους Συλλόγους Διδασκόντων άρνησης ανάληψης των μαθημάτων ειδικοτήτων και ωρών παράλληλης στήριξης από τους μόνιμους συναδέλφους υπηρετούντες στα σχολεία. Να διεκδικήσουν οι Σύλλογοι οι πλεονάζουσες ώρες να δοθούν για ενισχυτική, για το ολοήμερο πρόγραμμα, για λειτουργία βιβλιοθήκης κ.τ.λ.

Ζητούμε επίσης να παρέμβετε στη Διοίκηση (Διευθύνσεις, Περιφέρειες) με  έγγραφό σας που να δηλώνει ρητά τη θέση της Ομοσπονδίας σε σχέση με την ανάθεση διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικοτήτων (Θεατρική Αγωγή, Εικαστικά, Μουσική, Γυμναστική, ΤΠΕ) και ωρών παράλληλης στήριξης.

Και να παράσχετε νομική κάλυψη για τις νομικές ενέργειες που πιθανόν να χρειαστούν, όπου η διοίκηση ακολουθήσει την περσινή διαδικασία.

Ζητούμε να αποτρέψετε τους Συλλόγους Διδασκόντων από την κατανομή διδακτικών ωρών των εν λόγω μαθημάτων : ας γίνει επιτέλους ξεκάθαρο σε όλους ότι κάθε διδακτική ώρα που αφαιρείται από εκπαιδευτικό ειδικότητας και εκπαιδευτικό ειδικό παιδαγωγό οδηγεί στην ανεργία και στην άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία εκατοντάδων συναδέλφων μας. 

Προτρέψτε να αποδοθούν τα αληθινά κενά βάσει των πραγματικών αναγκών και όχι βάσει των ωρών που πλεονάζουν: να μην επαναληφθεί το γαϊτανάκι των παρατυπιών και των στρεβλώσεων στα λειτουργικά κενά που δόθηκαν πέρυσι από τις Διευθύνσεις, τις Περιφέρειες και τους Συλλόγους Διδασκόντων.

Σας ζητούμε να καταγραφούν όλα τα κενά (οργανικά και λειτουργικά) και να δημοσιοποιηθούν, προκειμένου να μπορεί ο κάθε συνάδελφος να ελέγχει πλήρως τις διοικητικές πράξεις. Σας ζητούμε να ενεργοποιήσετε για το λόγο αυτό το δίκτυο των αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια, εντός του καλοκαιριού.

Ακόμη και αυτή καθαυτή η Απόφαση –για τα μαθήματα ειδικοτήτων– γράφει «σε αδυναμία κάλυψης». Αυτήν την «αδυναμία κάλυψης» έναν χρόνο πριν δεν την έλαβε υπόψη ούτε η Διοίκηση, σε κάθε βαθμίδα της, ούτε δυστυχώς πολλοί εκ των Συλλόγων Διδασκόντων, που αποφάσισαν, δίχως να αναλογιστούν τις συνέπειες που είχε η απόφασή τους για τις ζωές τόσων συναδέλφων, να κατανείμουν τις ώρες των μαθημάτων ειδικοτήτων πριν καν ολοκληρωθούν οι υπηρεσιακές μεταβολές, πριν καν προσληφθούν αναπληρωτές!

Τα παραπάνω λειτουργώντας παράτυπα. Φέτος δεν είμαστε διατεθειμένοι να το αφήσουμε να συμβεί ξανά, χωρίς να προχωρήσουμε στις απαραίτητες νομικές ενέργειες.

Για το χώρο της Ειδικής Αγωγής δε, γνωρίζουμε όλοι πως ο νέος νόμος ουσιαστικά καταργεί το βασικό πτυχίο των συναδέλφων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και η επανάληψη της περσινής «συνταγής», που επέτρεψε τη στελέχωση δομών Ειδικής Αγωγής με εκπαιδευτικούς χωρίς σπουδές σε αυτή ακόμη και μέσω της συμπλήρωσης ωραρίου μέσω Παράλληλης Στήριξης, οδηγεί σε ανεργία τους συναδέλφους και διάλυση στο τοπίο της Ειδικής Αγωγής.

Η Υ.Α. άνοιξε, καταφανώς, το δρόμο των αναθέσεων και ενός σχολείου όπου όλοι κάνουν λίγο από ό,τι προκύψει, επιχειρώντας να εισαγάγει ένα ανθρωποφαγικό κλίμα, στο οποίο εμείς, τόσο προσωπικά όσο και θεσμικά, δεν έχουμε καμία θέση : ποτέ μας δεν προσβάλαμε συναδέλφους δασκάλους, ποτέ δεν καταφερθήκαμε εναντίον τους. Δεν μπορούμε όμως να μην παραδεχτούμε ότι ΚΑΝΕΙΣ συνάδελφος δεν υποχρεώνεται να πάρει μάθημα ειδικότητας ή ώρα παράλληλης στήριξης, από τη στιγμή που υπάρχουν οι ώρες του ολοήμερου προγράμματος (στο οποίο, μάλιστα, λογίζεται από τη νέα χρονιά ως διδακτική πλέον η ώρα της σίτισης), η ενισχυτική διδασκαλία κ.λπ. Στο ελληνικό δημόσιο σχολείο δεν περισσεύουν εκπαιδευτικοί, ούτε κλάδοι.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Σας καλούμε να προασπίσετε τα εργασιακά δικαιώματα όλων, ανεξαιρέτως, των εκπαιδευτικών, ανεξαρτήτως κλάδου και ειδικότητας.

Σας καλούμε να προασπίσετε τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και την ισότιμη πρόσβασή τους στην εκπαίδευση.

Σας καλούμε να εργαστούμε μαζί, σε κλίμα ενότητας, για ένα σχολείο ολόπλευρης εκπαίδευσης, ένα σχολείο της επιστήμης και του ανθρωπισμού, στο οποίο κανείς εκπαιδευτικός δεν πρέπει να απαξιώνεται, κανείς εκπαιδευτικός δεν πρέπει να περισσεύει.

Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων - ΕΝ.ΕΚ.Ε.Μ.

Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης -Ε.Ε.Μ.Α.Π.Ε.

Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής - Π.ΕΝ.Ε.Λ.Φ.Α.

Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής - Π.Ε.ΚA

Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων – Π.Ε.ΣΥ.Θ.

Σύλλογος Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής- Σ.Α.Τ.Ε.Α.

Κατεβάστε σε PDF

Δελτίο Τύπου Σχετικά με τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΥΠΠΕΘ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΚΓ ΠΕ)  www.apf.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)  -  www.pasykaga.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)  -www.pdv.org.gr

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (Π.Ε.ΚΑ.Π.) - www.pekap.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συναντήσεις στο πλαίσιο του Πανελλαδικού Συλλαλητηρίου Διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών των κλάδων Γαλλικής (ΠΕ05) και Γερμανικής (ΠΕ07) Φιλολογίας, με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών Πληροφορικής (ΠΕ19-20) στο ΥΠ.Π.Ε.Θ και στη Βουλή

Την Πέμπτη 25.05.2017 πραγματοποιήθηκε Πανελλαδικό Συλλαλητήριο των Επιστημονικών Φορέων των εκπαιδευτικών Γαλλικής και Γερμανικής Φιλολογίας, με τη συμμετοχή και των εκπαιδευτικών Πληροφορικής, στο Υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι.Λόγω του γεγονότος ότι την ίδια ώραδιεξαγόταν στην Ολομέλεια της Βουλής συζήτηση για νομοσχέδιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ, οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών πραγματοποίησαν συναντήσεις εκτός από τον χώρο του Υπουργείου Παιδείας και στο χώρο της Βουλής των Ελλήνων. Δεν κατέστη ωστόσο δυνατόν να πραγματοποιηθεί συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου, την οποία αναμένουμε τις αμέσως επόμενες μέρες.

Στην έδρα του Υπουργείου Παιδείας στο Μαρούσι πραγματοποιήθηκε συνάντηση της Προέδρου του Συνδέσμου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Π.Ε. κ. Αθηνάς Καραθάνου, της Προέδρου του Πανελλήνιου Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π. κ. Ευαγγελίας Κουτσουδάκη, της Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. κ. Στεφανίας Μπετίνας Αλβίνας Τίλε, του Προέδρου του Παραρτήματος Βόρειας Ελλάδας της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. κ. Πάκη Σλίμπα και του Προέδρου της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής κ. Νίκου Σκίκου με τους Συμβούλους του Υπουργού Παιδείας κ. Χρίστο Μηλιώνη και κ. Αλέκα Μαρίνου, όπου συζητήθηκαν αναλυτικά όλα τα ζητήματα που αναφέρονται στο κοινό Υπόμνημα, που κατέθεσαν οι εκπρόσωποι των Επιστημονικών Φορέων.

Ακολούθως, οι εκπρόσωποι των ως άνω μετέβησαν στο κτίριο της Βουλής των Ελλήνων, όπου πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντησηγια τα υπό διεκδίκηση ζητήματα με τον Βουλευτή της ΔΗ.ΣΥ κ. Δημήτριο Κωνσταντόπουλο και τον Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Τριαντάφυλλο Μηταφίδη.

Τα Δ.Σ. των Επιστημονικών Φορέων των Εκπαιδευτικών Γαλλικής (ΠΕ05), Γερμανικής (ΠΕ07) Φιλολογίας και Πληροφορικής (ΠΕ19-20) ευχαριστούν τους εκατοντάδες εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο Πανελλαδικό Συλλαλητήριο Διαμαρτυρίας.

Δεδομένου ωστόσο ότι δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση  συνάντησης με τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου και δεν υπήρξε και καμία δέσμευση στην κατεύθυνση επίλυσης του πλήθους των πολύ κρίσιμων υπό διεκδίκηση θεμάτων, τα Δ.Σ. των Επιστημονικών Φορέων των Εκπαιδευτικών Γαλλικής (ΠΕ05) και Γερμανικής (ΠΕ07) Φιλολογίας και Πληροφορικής (ΠΕ19-20) καλούν τους εκπαιδευτικούς των ως άνω κλάδων να βρίσκονται σε διαρκή εγρήγορση και να ενημερώνονται ανελλιπώς από τις ιστοσελίδες των Επιστημονικών Φορέων για τις επερχόμενες κινητοποιήσεις και δράσεις, που αναμένεται να εντατικοποιηθούν και να κορυφωθούν το αμέσως επόμενο προσεχές διάστημα και έως ότου δοθεί  ικανοποιητική και οριστική λύση στο σύνολο των εκκρεμών και επειγόντων ζητημάτων που τους αφορούν.

Αναλυτική τεκμηρίωση για το σύνολο των ως άνω ζητημάτων που χρήζουν επιτακτικής και άμεσης διευθέτησης, καθώς και για τις διαπιστώσεις των εκπαιδευτικών των κλάδων Γαλλικής (ΠΕ05) και Γερμανικής (ΠΕ07) Φιλολογίας αναφορικά με τη συστηματική υποβάθμιση της Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης παρατίθενται στο κοινό αναλυτικό Υπόμνημα που κατέθεσαν οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών των ως άνω κλάδων.

Τα Δ.Σ. των Επιστημονικών Ενώσεων των Εκπαιδευτικών

Γαλλικής (ΠΕ05), Γερμανικής (ΠΕ07) Φιλολογίαςκαι Πληροφορικής (ΠΕ19-20)

 

κατεβάστε εδώ

Κάλεσμα σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΥΠ.Π.Ε.Θ. - Δελτίο Τύπου

Αθήνα, 23 Μαΐου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κάλεσμα σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Με αφορμή την ανάρτηση στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των προσκλήσεων για δηλώσεις τοποθέτησης εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε σχολικές μονάδες, χωρίς ωστόσο να έχει προηγηθεί η απαραίτητη κατανομή των συσταθέντων οργανικών θέσεων ΠΕ19/20 ανά περιοχή, η Π.Ε.ΚΑ.Π. καλεί τους συναδέλφους που υπηρετούν στα Δημοτικά Σχολεία της Αττικής, σε Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας στο ΥΠ.Π.Ε.Θ.. Η Συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 25 Μαΐου 2017 και ώρα 13:00, σε συνεργασία με τις Επιστημονικές Ενώσεις των Κλάδων ΠΕ05 & ΠΕ07.

Όλοι μαζί διεκδικούμε:

  • Άμεση απόδοση των οργανικών θέσεων που έχουν συσταθεί ανά ΠΥΣΠΕ (ΦΕΚ 3391/τΒ΄/20-10-2016) σε σχολικές μονάδες και οριστική – οργανική τοποθέτηση των μεταταγμένων  εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Μετονομασία του μαθήματος από «Τ.Π.Ε.» σε «Πληροφορική», προκειμένου να υπάρχει  σύνδεση του Προγράμματος Σπουδών του Δημοτικού με τις άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης
  • Αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο
  • Θέσπιση Κρατικού Πιστοποιητικού Γνώσεων και Δεξιοτήτων στη χρήση Η/Υ

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

 

Κατεβάστε σε PDF

Άδικη και άνιση αντιμετώπιση των καθηγητών Πληροφορικής

Αθήνα,  22 Μαΐου 2017

                                                Αρ. Πρωτ.: 46

Προς:

Υπουργό ΥΠ.Π.Ε.Θ.
κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου

Κοινοποίηση:

Γενικό Γραμματέα ΥΠ.Π.Ε.Θ.

κ. Ιωάννη Παντή

Μέλη Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων

Θέμα: Άδικη και άνιση αντιμετώπιση των καθηγητών Πληροφορικής

 

Αξιότιμες κυρίες / Αξιότιμοι κύριοι,

Σύμφωνα με το Σχέδιο Νόμου «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης» που κατατέθηκε στη Βουλή προς συζήτηση και ψήφιση, διαπιστώνεται για μία ακόμη φορά προσπάθεια άνισης μεταχείρισης των καθηγητών Πληροφορικής σε σχέση με τους καθηγητές των άλλων κλάδων. Συγκεκριμένα δε διορθώνεται η αδικία σχετικά με το θέμα της μη μοριοδότησης Τ.Π.Ε. Επιπέδου Ι των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ19/20, που παρατηρήθηκε στις τελευταίες κρίσεις των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων. Υπενθυμίζουμε ότι παρά την τοποθέτηση της Ένωσής μας στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, τις παρεμβάσεις μας σε στελέχη του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και τις πρωτοβουλίες μας για την κατάθεση επερωτήσεων στη Βουλή, δεν επιλύθηκε το καίριο αυτό πρόβλημα. Σήμερα, δυστυχώς, οι συντάκτες της νέας πρότασης για την επιλογή Διευθυντών, διατηρούν σε ισχύ τη σχετική διάταξη του Νόμου 4327/2015, εγείροντας σοβαρά ζητήματα ισονομίας και ισοπολιτείας μεταξύ των υποψηφίων εκπαιδευτικών.

Επίσης, στις προϋποθέσεις επιλογής των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων δε λογίζεται ως διδακτική η θητεία στα Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), αφαιρώντας έτσι το δικαίωμα που προκύπτει από την εγκύκλιο λειτουργίας των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. (Υπ.Αρ.Πρωτ.92995/Γ7/10-08-2012). Σημειώνουμε ότι η εγκύκλιος ορίζει σαφώς ότι η υπηρεσία, των Υπευθύνων και Τεχνικών Υπευθύνων, προσμετράται ως διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία για την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης, καθώς και ως διδακτική. Τα ανωτέρω τεκμηριώνονται και από την Υπουργική Απόφαση Αρ.Πρωτ.108401/ΓΔ4/7-7-2015, που αφορά την «Παράταση αποσπάσεων εκπαιδευτικών Υπευθύνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.». Επιπρόσθετα, επισημαίνουμε ότι λόγω των ανωτέρω στο Φ.Ε.Κ. Α’ 50/14-5-15, Άρθρο 17 «Προϋποθέσεις επιλογής Διευθυντών και Υποδιευθυντών» Παρ. 7, η υπηρεσία των Υπευθύνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ, υπολογίζεται ως διδακτική.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρεί άδικη και άνιση την αντιμετώπιση των καθηγητών Πληροφορικής, εν όψει της επιλογής των νέων Διευθυντών. Καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ. αλλά και τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, να δείξουν τη δέουσα προσοχή στις προαναφερθείσες διατάξεις και να διορθώσουν τα σχετικά άρθρα. Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία και παρακαλούμε για τις ενέργειές σας.

Mε εκτίμηση,

Για το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Ο Πρόεδρος

 

 

Νικόλαος Σκίκος

 

Ο Γενικός Γραμματέας

 

 

Στέφανος Παπαλέξης

 

Κατεβάστε σε PDF

Μοριοδότηση Τ.Π.Ε. Επιπέδου Ι

Αθήνα, 26 Απριλίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μοριοδότηση Τ.Π.Ε. Επιπέδου Ι

Με αφορμή τη δημοσίευση της ακυρωτικής απόφασης του Σ.τ.Ε. επί της υπουργικής απόφασης, βάσει την οποίας έγινε η επιλογή των νυν Διευθυντών όλων των σχολείων της χώρας, η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) επαναφέρει στο δημόσιο διάλογο το θέμα της αποτίμησης των κριτηρίων επιλογής στελεχών εκπαίδευσης. Υπενθυμίζουμε ότι: στις τελευταίες κρίσεις των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και Δ.Ι.Ε.Κ., παρατηρήθηκε άνιση και άδικη μεταχείριση των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ19/20, σχετικά με τη μοριοδότηση Τ.Π.Ε. Επιπέδου Ι. Παρά την τοποθέτηση της Ένωσής μας στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, τις παρεμβάσεις μας σε στελέχη του Υπουργείου Παιδείας, αλλά και τις πρωτοβουλίες μας για την κατάθεση σχετικών επερωτήσεων στη Βουλή, δεν επιλύθηκε το καίριο πρόβλημα της μη μοριοδότησης των Καθηγητών Πληροφορικής, εγείροντας σοβαρά ζητήματα ισονομίας και ισοπολιτείας μεταξύ των υποψηφίων εκπαιδευτικών.

Ενόψει λοιπόν, της επικείμενης αλλαγής του νομοθετικού πλαισίου για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης, καλούμε τον Υπουργό Παιδείας να αναθεωρήσει το κριτήριο όσον αφορά τα μόρια για την πιστοποίηση Τ.Π.Ε. Επιπέδου Ι. Σήμερα, η σωστή άσκηση των καθηκόντων και των αρμοδιοτήτων των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, αλλά και γενικότερα όλων όσων ασκούν διοικητικό έργο, προϋποθέτει απαραίτητα την πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ. Για το λόγο αυτό, θεωρούμε ότι οι γνώσεις Πληροφορικής και Τ.Π.Ε. θα πρέπει να είναι προαπαιτούμενο προσόν για την πλήρωση θέσεων ευθύνης, που αναμένεται να προκηρυχθούν στο επόμενο χρονικό διάστημα. Ευελπιστούμε, ότι η τωρινή πολιτική ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ. θα δείξει τη δέουσα προσοχή στο θέμα της μοριοδότησης και δε θα επαναληφθούν τα λάθη και οι παραλείψεις του πρόσφατος παρελθόντος.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε εδώ

Μαθητές έφτιαξαν εφαρμογή που μεταφράζει από ελληνικά στα αραβικά και αντίστροφα

http://i1.wp.com/techit.gr/wp-content/uploads/2017/04/android-1.pngΤις ανάγκες επικοινωνίας των προσφύγων στη χώρα μας αφουγκράσθηκαν μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου Αλεξάνδρειας Ημαθίας οι οποίοι ανέπτυξαν μια εφαρμογή που μεταφράζει αραβικά στα ελληνικά και αντίστροφα.
Βασικός στόχος της εργασίας, που έγινε στο πλαίσιο μαθήματος για τον προγραμματισμό εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα, ήταν η σχεδίαση και υλοποίηση μιας εφαρμογής για συσκευές tablet και τηλέφωνα με λειτουργικό σύστημα Adroid, ώστε να αποτελέσει ένα βοήθημα στην επικοινωνία των προσφύγων με τον τοπικό πληθυσμό.

Περισσότερα

rightcopyright.eu: Πανευρωπαϊκή εκστρατεία για τη βελτίωση των πνευματικών δικαιωμάτων στην εκπαίδευση

https://i0.wp.com/edu.ellak.gr/wp-content/uploads/sites/11/2017/03/Communia-slogan.pngΠριν από λίγες ημέρες, το COMMUNIA International Association εγκαινίασε την εκστρατεία rightcopyright.eu,  με στόχο την βελτίωση του πλαισίου των πνευματικών  δικαιωμάτων στην εκπαίδευση.  Στόχος της εκστρατείας είναι να υψώσουμε τη φωνή μας ώστε να επηρεαστούν οι νομοθέτες για την δημιουργία καλύτερων νόμων περί πνευματικών δικαιωμάτων στην εκπαίδευση.

Περισσότερα

Ο δωδεκάλογος των κοινωνικών δικτύων ... για εφήβους!

http://internet-safety.sch.gr/images/safe%20social%20media_1.jpgΓια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχετε ακούσει πολλά και τα χρησιμοποιείτε ακόμη περισσότερο! Η σωστή ενημέρωση όμως είναι σημαντική, δεδομένου ότι οφείλετε να εξοπλίζεστε με γνώσεις γύρω από το διαδίκτυο, προκειμένου να προστατεύεστε από τυχόν κακοτοπιές. Δεδομένου ότι το διαδίκτυο έχει περισσότερες θετικές παρά αρνητικές προεκτάσεις, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πρέπει να βρισκόσαστε σε εγρήγορση και να ενημερωνόσαστε για τη δική σας προστασία. Δείτε λοιπόν 12 πρακτικές ασφαλούς συμπεριφοράς στα κοινωνικά δίκτυα, σε μορφή εικόνων, καθώς η γνώση παρέχει ασφάλεια!

Περισσότερα