ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Οργανική-Οριστική Τοποθέτηση Μεταταγμένων Ν.4172/2013

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΣΚΓ ΠΕ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΠΑΣΥΚΑΓΑ)

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΣΚΓΓΦ ΠΠ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (Π.Ε.ΚΑ.Π.)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΩΝ (Π.Ε.ΣΥ.Θ.)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σήμερα, Τρίτη 30-08-2016, στο πλαίσιο της κινητοποίησης των επιστημονικών φορέων των εκπαιδευτικών ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19-20, ΠΕ32, για τη διεκδίκηση οριστικής-οργανικής τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες όλων των μεταταγμένων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τα Δ.Σ. των παραπάνω επιστημονικών φορέων είχαν πολύωρη συνάντηση με το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Ιωάννη Παντή και το Σύμβουλο του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Νικολάου Φίλη, κ. Γεώργιο Αθανασόπουλο, αρμόδιο για το θέμα. Στη συνάντηση που διεξήχθη σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, τα Δ.Σ. ενημερώθηκαν ότι:

α) Από πλευράς ΥΠ.Π.Ε.Θ. είναι έτοιμη η Υπουργική Απόφαση για την οργανική-οριστική τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες ή ομάδες σχολείων όλων των μεταταγμένων, η οποία πρόκειται να αποσταλεί στα συναρμόδια Υπουργεία εντός εβδομάδος, έτσι ώστε να συνυπογραφεί το συντομότερο δυνατόν η Κοινή Υπουργική Απόφαση.

β) Στην ίδια Υπουργική Απόφαση θα συμπεριληφθούν και οι διορισμοί όλων των διοριστέων του ΑΣΕΠ 2008 των ανωτέρω ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι ρυθμίσεις αφορούν τον παρακάτω αριθμό συναδέλφων: ΠΕ05: 627 + 52, ΠΕ07: 304+55, ΠΕ19/20: 1217+54, ΠΕ32: 27+3.

γ) Στόχος του Υπουργείου είναι, με τη διόρθωση των στρεβλώσεων και με την εξασφάλιση της δίκαιης αντιμετώπισης των εκπαιδευτικών και των ειδικοτήτων στο σύνολό τους, η επαναφορά στην «κανονικότητα» για την προαγωγή και αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

δ) Έχουν εξασφαλιστεί τα απαραίτητα κονδύλια ώστε να προσληφθούν άμεσα περίπου 21.000 αναπληρωτές όλων των ειδικοτήτων.

Τέλος, τονίστηκε ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την εύρυθμη και πλήρη λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.

Τα Δ.Σ. των Επιστημονικών φορέων

 

 

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Επιτροπή Εξορθολογισμού διδακτέας ύλης στο Δημοτικό - Δελτίο τύπου

Αθήνα, 7 Ιουλίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Επιτροπή Εξορθολογισμού διδακτέας ύλης στο Δημοτικό

Με αφορμή τη συγκρότηση της Επιτροπής για την αξιολόγηση των αιτήσεων των εκπαιδευτικών που θα ασχοληθούν με τον εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης των μαθημάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) επαναφέρει στο δημόσιο διάλογο τις θέσεις της για το Δημοτικό σχολείο. Υπενθυμίζουμε ότι με το νέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σπουδών του Ολοήμερου Δημοτικού σχολείου (ΦΕΚ 1324/Β/11-5-2016), το μάθημα διδάσκεται μόνο μία (1) ώρα σε κάθε τάξη με ότι αυτό συνεπάγεται στην παρεχόμενη ποιότητα της διδασκαλίας.

Επιπλέον, δίνεται αυθαίρετα το δικαίωμα σε δασκάλους, με Β’ Επίπεδο Επιμόρφωσης, να διδάσκουν το μάθημα στα 4θέσια και 5θέσια Σχολεία. Τονίζεται ότι η Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου αναφέρεται στη διδακτική των γνωστικών αντικειμένων με σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και επομένως δεν αποτελεί επιστημονικό προσόν για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής από άλλο Κλάδο. Δεδομένου ότι όλες οι οικονομικά αναπτυγμένες χώρες επενδύουν στην Πληροφορική Παιδεία ως μοχλό καινοτομίας και ανάπτυξης, θεωρούμε απαραίτητη τη διδασκαλία του μαθήματος αποκλειστικά από καθηγητές Πληροφορικής (ΠΕ19/ΠΕ20) για την άρτια εκπαίδευση των μαθητών στις ψηφιακές τεχνολογίες, μέσα σε μια προοπτική τεχνολογικού αλφαβητισμού.

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. είναι στη διάθεση της Επιτροπής για να αναπτύξει τα επιχειρήματά της και να καταθέσει τις τεκμηριωμένες προτάσεις της. Πάγια αιτήματα της Ένωσης αποτελούν:

  • Η αύξηση των ωρών του μαθήματος Τ.Π.Ε. από μονόωρο σε δίωρο στις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού σχολείου (από Γ έως και ΣΤ τάξη).
  • Η διδασκαλία του μαθήματος αποκλειστικά και μόνο από καθηγητές Πληροφορικής.
    • Η μετονομασία του μαθήματος από «Τ.Π.Ε.» σε «Πληροφορική», προκειμένου να υπάρχει  σύνδεση του Προγράμματος Σπουδών του Δημοτικού με τις άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης.
  • Η αναβάθμιση του Εργαστηριακού Εξοπλισμού των σχολικών μονάδων.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

 

Κατεβάσετε σε pdf

Αναθέσεις Μαθημάτων και Διαχωρισμός Κλάδου ΠΕ19/20 - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 4 Ιουλίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Αναθέσεις Μαθημάτων και Διαχωρισμός Κλάδου ΠΕ19/20

Σύμφωνα με την απόφαση 94588/Δ2 του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζονται οι πρώτες και δεύτερες αναθέσεις των μαθημάτων Γυμνασίου για το Σχολικό Έτος 2016-2017. Ανάμεσα σε άλλα δίνεται, όπως και τα προηγούμενα δύο χρόνια, η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 να διδάξουν τα Μαθηματικά Γυμνασίου. Επιχειρείται όμως για πρώτη φορά από τη σύσταση των δύο κλάδων των Καθηγητών Πληροφορικής, ο διαχωρισμός τους όσον αφορά τα διδακτικά αντικείμενα καθώς για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ20 είναι απαραίτητη η ύπαρξη του πτυχίου Μαθηματικών και δεν αρκεί, σύμφωνα με την απόφαση, η ύπαρξη του πτυχίου Πληροφορικής ΤΕΙ. 

Ως Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρούμε υποτιμητική αυτή την αντιμετώπιση των συναδέλφων ΠΕ20. Τα Προγράμματα Σπουδών των τμημάτων Πληροφορικής πανεπιστήμιων και ΤΕΙ είναι διαθέσιμα προς όλους και προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Σε μια εποχή όπου πάγιο αίτημα της Π.Ε.ΚΑ.Π. είναι η περαιτέρω ενοποίηση των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 και όπου υπάρχει νομοθετικά σαφέστατη παράλληλη και ισότιμη έκφραση της Ανώτατης Εκπαίδευσης με Πανεπιστημιακό και Τεχνολογικό Τομέα (Ν4009/ΦΕΚ195-6/9/2011), είναι απαράδεκτο το ίδιο το Υπουργείο να προσπαθεί να διαχωρίσει τους Καθηγητές Πληροφορικής.

Απαιτούμε λοιπόν την άμεση αποκατάσταση της ίσης μεταχείρισης των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20, με νεότερη Υπουργική απόφαση και την έναρξη μιας ουσιαστικής διαβούλευσης μεταξύ φορέων της εκπαίδευσης, σχετικά με τις δυνατότητες Β’ ανάθεσης της διδασκαλίας των μαθημάτων.

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε απο εδώ

Κατάργηση Εργαστηριακής Απασχόλησης - Δελτίο Τύπου

Αθήνα, 12 Μαΐου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Κατάργηση Εργαστηριακής Απασχόλησης 

 

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δεν σταματά να εκπλήσσει δυσάρεστα τον εκπαιδευτικό κόσμο. Με κλειστά τα σχολεία λόγω των διακοπών του Πάσχα και ενώ είναι σε εξέλιξη ο πολυδιαφημισμένος «Εθνικός και Κοινωνικός Διάλογος για την Παιδεία», κατέθεσε τροπολογία και η κυβερνητική πλειοψηφία τη ψήφισε (Νόμος 4386/2016), σύμφωνα με την οποία καταργείται η τρίωρη εργαστηριακή απασχόληση για τους Υπεύθυνους των Εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσια και Γενικά Λύκεια). Ο σκοπός είναι προφανής και δεν είναι άλλος από την εξοικονόμηση ωρών και εκπαιδευτικού προσωπικού, με συνέπεια την υποβάθμιση και συρρίκνωση του παρεχόμενου έργου, τόσο στα μαθήματα Πληροφορικής όσο και στα υπόλοιπα μαθήματα και τις σχολικές δραστηριότητες των σχολικών μονάδων. Παρά τις υποσχέσεις για διορισμούς, ο Υπουργός Παιδείας επιλέγει να θυσιάσει την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών εργαστηρίων στο βωμό των μνημονιακών πολιτικών που με τόση αφοσίωση υπηρετεί.

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) καταδικάζει την απαράδεκτη αυτή μεθόδευση και υπενθυμίζει ότι με δική της πρωτοβουλία θεσπίστηκε, πριν δέκα χρόνια, η τρίωρη εργαστηριακή απασχόληση (Αρ.Πρωτ.56066/Γ7/5-6-2006) λόγω της συχνής χρήσης των εργαστηρίων «Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ», στα πλαίσιο της αξιοποίησης των εκπαιδευτικών λογισμικών που είχαν αποκτήσει οι σχολικές μονάδες. Από τότε έως και σήμερα, η χρήση και η λειτουργία των εργαστηρίων αυξάνει συνεχώς καθώς αποτελεί το βασικό πυρήνα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του διδακτικού έργου. Για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι είναι απαραίτητη η διατήρηση της εργαστηριακής απασχόλησης, προκειμένου να υπάρχει αποτελεσματική υποστήριξη, ουσιαστική συντήρηση των ηλεκτρονικών υπολογιστών αλλά και ορθή και επαρκή άσκηση των καθηκόντων από τον Υπεύθυνο του εργαστηρίου.

Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου να διορθώσει άμεσα, σε προσεχές νομοσχέδιο για την Παιδεία, τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Αποτελεί, άλλωστε, χρέος της Πολιτείας, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες για την ελληνική κοινωνία στιγμές, να μην κάνει «εκπτώσεις» στη ψηφιακή εκπαίδευση της νέας γενιάς.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε σεPdf

Υποβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας στο Δημοτικό Σχολείο

 

 

Υποβάθμιση της Πληροφορικής Παιδείας στο Δημοτικό Σχολείο

 

Οργή και ανησυχία προκαλεί στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, μόνιμους και αναπληρωτές, που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση η νέα προσπάθεια υποβάθμισης της Πληροφορικής Παιδείας. Ενώ είναι σε εξέλιξη ο Εθνικός και Κοινωνικός Διάλογος για την Παιδεία, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Ν. Φίλης επιλέγει να υπογράψει Υπουργική απόφαση με θέμα «Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου» (Φ12/657/70691/Δ1/26-4-2016), με αποκλειστικό γνώμονα την εξοικονόμηση ωρών και όχι με βάση τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών. Με κλειστά τα σχολεία λόγω των διακοπών του Πάσχα, ανακοινώνονται οι αλλαγές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, εσκεμμένα προκειμένου να μην μπορεί να αντιδράσει η εκπαιδευτική κοινότητα.

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) καταγγέλλει αυτή τη μεθόδευση και τονίζει ότι η μοναδική ρεαλιστική πρόταση για ένα σύγχρονο δημοτικό σχολείο, είναι η εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος των Ε.Α.Ε.Π. στο σύνολο των δημοτικών σχολείων της χώρας.

Ολόκληρο το Δελτίο Τύπου

 

 

Ενιαίος τύπος δημοτικού σχολείου - Δελτίο Τύπου

 

Αθήνα, 19 Απριλίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ενιαίος τύπος δημοτικού σχολείου

Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Ν. Φίλη στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου, σχετικά με την αλλαγή στην δομή και το περιεχόμενο του δημοτικού σχολείου με την καθιέρωση ενός ενιαίου τύπου σχολείου με ολοήμερο πρόγραμμα, η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) επαναφέρει την πρότασή της για την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος των Ε.Α.Ε.Π. στο σύνολο των δημοτικών σχολείων (Νοέμβριος, 2014). 

Η μέχρι τώρα εμπειρία του Ε.Α.Ε.Π., έχει δείξει ότι πρόκειται για ένα άκρως επιτυχημένο θεσμό, γι’ αυτόν τον λόγο θεωρούμε ότι είναι αναγκαία η εφαρμογή του σε όλα τα δημοτικά σχολεία της χώρας, έτσι ώστε να δοθεί σε όλους τους μαθητές το δικαίωμα στον ψηφιακό αλφαβητισμό και στη διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων της Πληροφορικής και των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.).

Ενόψει των επικείμενων αλλαγών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, υπενθυμίζουμε ότι η Π.Ε.ΚΑ.Π. έχει καταθέσει από τον Οκτώβριο του 2015 τις προτάσεις της στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:

• Άμεση εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος των Ε.Α.Ε.Π. στο σύνολο των δημοτικών σχολείων της χώρας

• Μετονομασία του μαθήματος «Τ.Π.Ε.» σε «Πληροφορική και Τ.Π.Ε.»  

• Σύσταση και πλήρωση οργανικών θέσεων για όλους τους μεταταγμένους

• Εγκατάσταση σύγχρονων εργαστηρίων Πληροφορικής σε όλα τα Δημοτικά σχολεία

• Αναγνώριση 3ωρης εργαστηριακής απασχόλησης

• Αύξηση αριθμού των Σχολικών Συμβούλων Πληροφορικής.

Ευελπιστούμε σε θετική ανταπόκριση επί των προτάσεών μας, για ένα σύγχρονο δημοτικό σχολείο, ανοιχτό στην Κοινωνία και τις ανάγκες ανάπτυξής της.

  

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε το δελτίο Τύπού από εδώ 

Επιτροπή Ι.Ε.Π. για Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση - Δελτιο Τύπου

 
PEKAP
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
Επιτροπή Ι.Ε.Π. για Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
 
 
 

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) εκφράζει την έντονη ανησυχία της, για τη σύνθεση της επιτροπής που συγκροτήθηκε με ευθύνη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής

Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Π.Ε.Θ.) στις 11.2.2016 (ΑΔΑ 6ΠΔ8ΟΞΛΔ-ΒΕ7), προκειμένου να αντιμετωπιστούν θέματα της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

 

Στην εν λόγω επιτροπή, ενώ συμμετέχουν εκπαιδευτικοί από αντιπροσωπευτικές ειδικότητες των διαφόρων τομέων των Επαγγελματικών Λυκείων(Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας, Δομικών Έργων,

Διοίκησης & Οικονομίας κ.ά.), απουσιάζει παντελώς ο τομέας Πληροφορικής, παρά το γεγονός ότι οι ειδικότητες Πληροφορικής αποτελούν έναν από τους πολυπληθέστερους τομείς της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. διαμαρτύρεται για την παράλειψη αυτή και ζητά από το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. την άμεση στελέχωση της επιτροπής με εκπαιδευτικό Πληροφορικής, προκειμένου αυτή να λειτουργήσει με πιο ορθολογικό, αντιπροσωπευτικό και αποτελεσματικό τρόπο.

 

 

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

 

 

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ

ΗΜΕΡΙΔΑ

Η ΠΕΚΑΠ και ο ΣΕΠΛΗΔ διοργανώνουν «Ημέρα Διαλόγου για την Πληροφορική Παιδεία» στις 19/12/2015 στην πόλη της Δράμας

2015-11-25-DT-HmeridaDrama.pdf

 

Συγκρότηση του Δ.Σ. της Π.Ε.Κ.Α.Π.

PEKAP
Αθήνα, 24 Νοεμβρίου 2015
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συγκρότηση Δ.Σ. Π.Ε.ΚΑ.Π.

Τη Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015 συνεδρίασε το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.)

όπως αυτό προέκυψε από τις τελευταίες εκλογές και συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:

 
Σκίκος Νίκος – Πρόεδρος
Κωτσάκης Σταύρος – Αντιπρόεδρος
Παπαλέξης Στέφανος – Γενικός Γραμματέας
Τερπένη Ελευθερία – Οργανωτικός Γραμματέας
Βαϊτσίδης Χρήστος – Ειδικός Γραμματέας
Παναγιώτου Νίκος – Ταμίας
Ρούβαλης Σωτήρης – Μέλος
Καραλιοπούλου Μαργαρίτα – Μέλος
Ξυδέας Θεόδωρος – Μέλος
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π