ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Πρόγραμμα προετοιμασίας για την πιστοποίηση της επάρκειας χρήσης Τ.Π.Ε.

Αθήνα, 28 Ιουνίου 2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Πρόγραμμα προετοιμασίας για την πιστοποίηση της επάρκειας χρήσης Τ.Π.Ε.

 

Με αφορμή την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το πρόγραμμα προετοιμασίας για την πιστοποίηση επάρκειας χρήσης Τ.Π.Ε. της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων & Οργάνωσης Δ.Ε. (91083/Δ2/4-6-2018), το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. χαιρετίζει την απόφαση του ΥΠ.Π.Ε.Θ. να δοθεί πιλοτικά η δυνατότητα στους μαθητές που θα φοιτήσουν στη Γ΄ Γυμνασίου από το σχολικό έτος 2018-2019, να το παρακολουθήσουν. Υπενθυμίζουμε ότι αποτελεί πάγιο αίτημα της Ένωσής μας η θέσπιση ενός Κρατικού πιστοποιητικού γνώσεων και δεξιοτήτων στη χρήση Η/Υ και η κατάλληλη προετοιμασία των μαθητών του Γυμνασίου, με τη διδασκαλία προαιρετικών μαθημάτων εκτός ωρολογίου προγράμματος, από Καθηγητές Πληροφορικής.

Σε μια εποχή όπου η ηλεκτρονική ενσωμάτωση των πολιτών είναι το ζητούμενο, η διδασκαλία επιπλέων ωρών στην Πληροφορική (3 διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως) θα καλλιεργήσει και θα ενισχύσει το ψηφιακό αλφαβητισμό της νέας γενιάς. Επιπρόσθετα, η πιστοποίηση των μαθητών στις ικανότητες Τ.Π.Ε. που έχουν αποκτήσει μέσα στο σχολείο, είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για την εκπαιδευτική και την επαγγελματική τους πορεία. Εκτιμούμε ότι το πρόγραμμα θα έχει μεγάλη αποδοχή και επιτυχία και προτείνουμε τα εξής για τη λειτουργία και βελτίωσή του:

  • άμεση κατάθεση νομοθετικής ρύθμισης στη Βουλή για τη διαδικασία πιστοποίησης της επάρκειας χρήσης των Τ.Π.Ε.,
  • εφαρμογή του προγράμματος προετοιμασίας και για μαθητές που θα φοιτήσουν στη Β’ Γυμνασίου, από το σχολικό έτος 2019-2020 και
  • δυνατότητα και σε μόνιμους εκπαιδευτικούς ΠΕ86, που επιθυμούν, να συμπληρώνουν το διδακτικό τους ωράριο με διδασκαλία του σχετικού αντικειμένου.

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. πρόκειται να καταθέσει αναλυτική πρόταση στο Υπουργείο Παιδείας και είναι στη διάθεση των υπευθύνων να συνδράμει στην υλοποίηση του νέου εγχειρήματος.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

 

Κατεβάστε εδώ 

 

Δελτίο τύπου για τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΥΠΠΕΘ την Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΕΝΕΚΕΜ),

ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΕΕΜΑΠΕ),

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΕΚΑΠ),

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΠΕΝΕΛΦΑ),

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΩΝ(ΠΕΣΥΘ),

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΑΤΡΟΥ Α.Π.Θ,

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΣΑΤΕΑ),

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (ΣΕΔΡΑΤΕ)

 

ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ

 

Την Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018 πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, την οποία διοργάνωσαν Ενώσεις και Σύλλογοι των Εκπαιδευτικών Ειδικοτήτων και υποστηρίχθηκε από πλήθος πρωτοβάθμιων σωματείων και συλλογικοτήτων: οι Σύλλογοι Παπαμαύρος ,Περικλής Πλουμπίδης, Ρόζα Ιμβριώτη, Σεφέρης, Σωκράτης, οι Σύλλογοι Αναπληρωτών ΠΑΣΑΔ και ΠΣΑΕΠ και ο Σύλλογος Αποφοίτων Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, Μάριος Μαυροειδής.Την κινητοποίηση στήριξε με κάλεσμά του και το ΕΕΤΕ (Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος).

Αντιπροσωπεία των Ενώσεων/Συλλόγων, μαζί με την εκπρόσωπο της ΔΟΕ από το ΠΑΜΕ Θ. Δριμάλα και του συλλόγου «Γ. Σεφέρη» Ν. Λιάκου, συναντήθηκε με τον διευθυντή ΕΑΕ Π. Κασσιανό και με τις συμβούλους του υπουργού Α. Μηλιαρέση (πρωτοβάθμια) και Ε. Γυφτάκη (δευτεροβάθμια). Οι αντιπρόσωποι των Ενώσεων υπενθύμισαν πως τα θέματα που θίγονται στο κείμενο, το οποίο κατατέθηκε από τις Ενώσεις, είναι άλυτα από πέρσι και φαίνεται πως τη φετινή σχολική χρονιά, θα διογκωθούν και θα οδηγήσουν στην ανεργία πολλούς συναδέλφους με τις υιοθετούμενες πρακτικές από το υπουργείο. Στη συνέχεια έθεσαν, μεταξύ άλλων, 3 βασικά ερωτήματα:

  1. Αν θα ανακληθεί (ή θα αποσαφηνιστεί) η εγκύκλιος προγραμματισμού των σχολικών μονάδων, με την οποία ορίζεται πως στις 3 Σεπτέμβρη καλούνται οι Σύλλογοι Διδασκόντων να πραγματοποιήσουν αναθέσεις, καθώς όλοι γνωρίζουμε πως οι αναπληρωτές δεν θα βρίσκονται στα σχολεία.
  2. Αν προβλέπεται να συσταθούν οργανικές θέσεις ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια, και πόσες.
  3. Τι νεότερα υπάρχουν σχετικά με τους υποσχόμενους διορισμούς (σύστημα, αριθμός).

Επιπλέον:

Read more: Δελτίο τύπου για τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο ΥΠΠΕΘ την Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

Σχολιασμός θεμάτων Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων Πληροφορικής ΓΕ.Λ. & ΕΠΑ.Λ.

Αθήνα, 26 Ιουνίου 2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Σχολιασμός θεμάτων Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων

Πληροφορικής ΓΕ.Λ. & ΕΠΑ.Λ.

 

ΓΕ.Λ.

Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Α.Ε.Π.Π.)

 

Τα θέματα στο Α.Ε.Π.Π. της Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής, τόσο στα Ημερήσια όσο και στα Εσπερινά ΓΕ.Λ., κρίνονται σε γενικές γραμμές αναμενόμενα και αντιμετωπίσιμα, από έναν καλά προετοιμασμένο υποψήφιο. Ήταν διαβαθμισμένης κλίμακας δυσκολίας και διέτρεχαν μεγάλο τμήμα της εξεταστέας ύλης του μαθήματος και ήταν σύμφωνα με τις οδηγίες διδασκαλίας του. Αναφέρονταν στις κυριότερες διδασκόμενες έννοιες και στις τεχνικές του Προγραμματισμού, τις οποίες ο εξεταζόμενος έπρεπε, να τι έχει κατανοήσει, ώστε να τις αντιμετωπίσει συνδυαστικά.

Εν τούτοις για τα Ημερήσια ΓΕ.Λ., πρέπει να σημειωθεί ότι η διατύπωση της εκφώνησης του θέματος Γ, απαιτούσε να αφιερώσει ο μαθητής αρκετό χρόνο για την πλήρη κατανόησή του και για να αναπτύξει λύση χωρίς τη χρήση πίνακα, γιατί δεν ήταν γνωστό εκ των προτέρων το πλήθος των επαναλήψεων και επομένως το μέγεθος του πίνακα. H Επιτροπή θα έπρεπε να είχε δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στη σωστή διατύπωση του θέματος για να διευκολύνει τους μαθητές. Επίσης θεωρούμε ότι το θέμα Β2, στόχευε στη Δομή Επανάληψης ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ και όχι σε ισοδύναμη λύση, όπως προκύπτει από την εκφώνηση του θέματος. Τέλος, επισημαίνεται ότι το θέμα Δ ήταν αρκετά μεγάλο σε συνάρτηση με τη μικρή μοριοδότηση που είχε και θα έπρεπε η Επιτροπή να είχε κατανείμει ορθότερα τα μόρια στα ερωτήματα.

 

ΕΠΑ.Λ.

Προγραμματισμός Υπολογιστών

 

Τα θέματα ήταν σαφή, με μοναδική επιφύλαξη για την εκφώνηση του Β2, όπου μπορούσε να προκληθεί σύγχυση μεταξύ των δεικτών και του περιεχομένου. Ήταν διαβαθμισμένης κλίμακας δυσκολίας, απαιτητικά και αφορούσαν ουσιαστικά όλη την εξεταστέα ύλη του μαθήματος. Ένας μαθητής θα έπρεπε να είναι πολύ καλά προετοιμασμένος και να έχει μελετήσει συστηματικά και σε βάθος τόσο το βιβλίο όσο και το υπόλοιπο συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος για να απαντήσει στα θέματα και να λύσει τις ασκήσεις.

Δίκτυα Υπολογιστών

 

Σε γενικές γραμμές τα θέματα, αν και ορισμένα ερωτήματα των ασκήσεων απαιτούσαν συνδυαστική σκέψη, θεωρούνται διαχειρίσιμα από τους μαθητές, χωρίς «παγίδες». Ένας μαθητής με ολοκληρωμένη μελέτη και κατανόηση της ύλης του μαθήματος, θα μπορούσε να απαντήσει χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία στα θέματα και να λύσει τις ασκήσεις.

Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές καλά αποτελέσματα.

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε σε PDF

Αναθέσεις Μαθημάτων - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 16 Μαΐου 2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αναθέσεις Μαθημάτων

 

Με αφορμή τη δημοσίευση των αναθέσεων μαθημάτων Γυμνασίου και Λυκείου, η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) τονίζει ότι πάγια θέση της αποτελεί τα διδακτικά αντικείμενα να διδάσκονται, αποκλειστικά και μόνο, από τους εκπαιδευτικούς αντίστοιχης ειδικότητας και πτυχίου. Όσο όμως στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα προβλέπονται Β και Γ αναθέσεις μαθημάτων, τότε θα πρέπει και οι εκπαιδευτικοί Κλάδου ΠΕ86 να έχουν τη δυνατότητα να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο με αυτές.

Σχετικά με τις Α αναθέσεις μαθημάτων και ενόψει του προγραμματισμού για το επόμενο σχολικό έτος, η Ένωσή μας σημειώνει τις εξής παρατηρήσεις:

Δημοτικό Σχολείο

Στα 4θέσια και 5θέσια Δημοτικά Σχολεία δίνεται αυθαίρετα το δικαίωμα σε δασκάλους, με Β’ Επίπεδο Επιμόρφωσης να διδάσκουν το μάθημα Τ.Π.Ε. Ωστόσο, η συγκεκριμένη επιμόρφωση αναφέρεται στη διδακτική των γνωστικών αντικειμένων με σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας και επομένως δεν αποτελεί επιστημονικό προσόν για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής από άλλο Κλάδο. Δεδομένου ότι όλες οι οικονομικά αναπτυγμένες χώρες επενδύουν στην Πληροφορική Παιδεία ως μοχλό καινοτομίας και ανάπτυξης, θεωρούμε απαραίτητη τη διδασκαλία του μαθήματος αποκλειστικά από καθηγητές Πληροφορικής, για την άρτια εκπαίδευση των μαθητών στις νέες τεχνολογίες, μέσα σε μια προοπτική ψηφιακού εγγραμματισμού.

Επαγγελματικό Λύκειο

Στα ΕΠΑ.Λ. θα πρέπει τα μαθήματα Πληροφορικής, ανεξαρτήτου Τομέα (Β τάξη) και Ειδικότητας (Γ τάξη), να έχουν Α ανάθεση οι εκπαιδευτικοί ΠΕ86, προκειμένου οι μαθητές να αποκτήσουν τις αναγκαίες επαγγελματικές ψηφιακές δεξιότητες. Με τις προτεινόμενες αναθέσεις δυστυχώς δεν ισχύει, με αποτέλεσμα τα μαθήματα:

  • Χρηματοπιστωτικές Συναλλαγές – Λογιστικά Φύλλα,
  • Δίκτυα Υπολογιστών,
  • Εισαγωγή στα Υπολογιστικά Συστήματα και στα Δίκτυα Επικοινωνιών,
  • Τηλεπικοινωνίες – Τηλεματική,
  • Ρομποτική,
  • Εγκατάσταση και Διαχείριση Δικτύων - Συντήρηση Υπολογιστικών Συστημάτων και
  • Επεξεργασία Σήματος, Ήχου και Εικόνας,

να διδάσκονται από άλλους Κλάδους που δεν έχουν τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις. Επιπλέων, στην Α τάξη ΕΠΑ.Λ. το μάθημα Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία, θα πρέπει να ανατεθεί και στους εκπαιδευτικούς ΠΕ86 οι οποίοι σήμερα αποκλείονται, χωρίς καμία επαρκή τεκμηρίωση.

 

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. καλεί την πολιτική ηγεσία του Υπ.Π.Ε.Θ. να μελετήσει προσεκτικότερα το θέμα των αναθέσεων και να προχωρήσει άμεσα στις απαραίτητες αλλαγές, εκδίδοντας νέα διορθωτική απόφαση η οποία θα άρει τις παραπάνω στρεβλώσεις. Σε κάθε περίπτωση, είμαστε στη διάθεση των υπευθύνων για περισσότερες διευκρινίσεις, ενώ θα κατατεθεί αναλυτικό και τεκμηριωμένο Υπόμνημα στις αρμόδιες Διευθύνσεις του Υπουργείου.

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

 

Κατεβάστε σε PDF

Συνάντηση με Γ.Γ. ΥΠ..Π.Ε.Θ.

Αθήνα, 11 Μαΐου 2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συνάντηση με Γ.Γ. ΥΠ..Π.Ε.Θ.

 

Την Παρασκευή 4 Μαΐου 2018, πραγματοποιήθηκε συνάντηση της Π.Ε.ΚΑ.Π. με τον Γ.Γ. του ΥΠ.ΠΕ.Θ., κ. Γεώργιο Αγγελόπουλο. Οι εκπρόσωποι του Δ.Σ. παρέδωσαν Υπόμνημα θέσεων και προτάσεων της Π..Ε.ΚΑ.Π. (επισυνάπτεται) και κατά τη διάρκεια της συνάντησης έθεσαν με έμφαση τα επείγοντα ζητήματα, που απασχολούν τους χιλιάδες καθηγητές Πληροφορικής. Συγκεκριμένα αναφέρθηκαν στα κάτωθι:

 

  • Αναβάθμιση εργαστηριακού εξοπλισμού των σχολικών μονάδων
  • Άμεση απόδοση των οργανικών θέσεων στους μεταταγμένους εκπαιδευτικούς ΠΕ86 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
  • Σύσταση Εργαστηρίων Η/Υ με κανονισμό λειτουργίας και υπεύθυνο εργαστηρίου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
  • Τη διδασκαλία του μαθήματος Πληροφορικής, σε όλα τα γυμνάσια της χώρας, σε δίωρη βάση, στο εργαστήριο
  • Θέσπιση Κρατικού Πιστοποιητικού Γνώσεων και Δεξιοτήτων στη χρήση Η/Υ
  • Στην Α τάξη ΓΕΛ μετατροπή του μαθήματος «Εφαρμογές Πληροφορικής» σε Γενικής Παιδείας
  • Στη Β και Γ τάξη ΓΕΛ μάθημα Πληροφορικής με ώρες διδασκαλίας ισότιμες με τα υπόλοιπα διδακτικά αντικείμενα
  • Δυνατότητα επιλογής των υποψηφίων, της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, του μαθήματος Πληροφορικής για την εισαγωγή στα Τμήματα Πληροφορικής και στα συναφή τους
  • Διόρθωση της στρέβλωσης που ισχύει μόνο στα εργαστηριακά μαθήματα του Τομέα Πληροφορικής στα Επαγγελματικά Λύκεια, όσον αφορά τον ελάχιστο αριθμό μαθητών για συνδιδασκαλία
  • Διατήρηση και αναβάθμιση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και
  • Αύξηση αριθμού Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ86.

Ο Γ.Γ. του ΥΠ.Π.Ε.Θ. στα παραπάνω τοποθετήθηκε ως εξής:

 

Read more: Συνάντηση με Γ.Γ. ΥΠ..Π.Ε.Θ.

Απόφαση ΣτΕ για μετατάξεις ΠΕ19/20 (ΠΕ86)

Αθήνα, 28 Μαρτίου 2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 Απόφαση ΣτΕ για μετατάξεις ΠΕ19/20 (ΠΕ86)

 

Σχετικά με την απόφαση του ΣτΕ που αφορά τις μετατάξεις, η Π.Ε.ΚΑ.Π. ενημερώνει ότι το αρμόδιο τμήμα Γ’ του Συμβουλίου συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριό του στις 26-1-2017, για να δικάσει την από 4-11-2013 αίτηση ακύρωσης των 1) υπ' αριθμ. 119655/Δ1/30-8-2013 απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ Γ΄ 986/3-9-2013), 2) υπ' αριθμ. 111967/Δ2/13-8-2013 απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, (ΦΕΚ Β΄ 1977), 3) υπ' αριθμ. 144051/Δ1/8-10-2013 απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ Β΄ 2531/8-10-2013) και κάθε άλλη σχετικής πράξης ή παράλειψη της διοικήσεως. Σύμφωνα με την απόφαση, που εκδόθηκε με αριθμό 3404/2017, κρίθηκαν συνταγματικές και νόμιμες οι διατάξεις της παραγράφου 11 του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013 για τις υποχρεωτικές μετατάξεις των εκπαιδευτικών ΠΕ19/20 (ΠΕ86).

 

Κατόπιν αυτής της θετικής εξέλιξης και λαμβάνοντας υπ’ όψη ότι όλες οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν ήδη γνωστοποιήσει στο Υπουργείο Παιδείας τις προτάσεις κατανομής οργανικών θέσεων ανά κλάδο και ανά Περιφερειακή Ενότητα, όπως όριζε η υπ' αριθμ. 136506/Ε1/11-08-2017 εγκύκλιος, η Ένωσή μας τονίζει ότι πρέπει άμεσα να αποδοθούν οι οργανικές θέσεις στους μεταταγμένους συναδέλφους Πληροφορικούς. Επισημαίνουμε δε, ότι οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ανακοινώθηκαν στις 23-3-2018 και συνεπώς η αρμόδια Διεύθυνση οφείλει να μεριμνήσει για την έγκαιρη ολοκλήρωση της διαδικασίας απόδοσής τους.

 

 Ήρθε η ώρα να λάβει τέλος η αγωνία, η εργασιακή ομηρία και η ανασφάλεια εκατοντάδων εκπαιδευτικών. Η Π.Ε.ΚΑ.Π., όπως έκανε όλα τα τελευταία χρόνια, θα παρακολουθεί με προσοχή την υπόθεση και θα παρέμβει, εφόσον χρειαστεί, στους ιθύνοντες.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

 

Κατεβάστε σε PDF

Σχέδιο νόμου για Δομές Υποστήριξης της Εκπαίδευσης - Δελτίο Τύπου

Αθήνα, 26 Μαρτίου 2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σχέδιο νόμου για Δομές Υποστήριξης της Εκπαίδευσης

 

Σχετικά με το Σχέδιο νόμου με θέμα «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» που έχει τεθεί σε διαβούλευση από το Υπουργείο Παιδείας, η Π..Ε.ΚΑ.Π. θεωρεί ότι κινείται σε λάθος κατεύθυνση καθώς καταργεί δομές που έχουν προσφέρει στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Συγκεκριμένα, μετά λύπης διαπιστώνουμε ότι με το νομοσχέδιο προωθείται η ουσιαστική κατάργηση των Κέντρων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), ενός από τους πιο επιτυχημένους θεσμούς που εδώ και χρόνια, επιμορφωτικά αλλά και τεχνικά, υποστήριζε τους εκπαιδευτικούς αλλά και τις σχολικές και διοικητικές μονάδες, πάνω σε θέματα Πληροφορικής και Εφαρμογής των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη.

Μετά την κατάργηση της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης των υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (Σ.Ε.Π.Ε.ΗΥ), το υπουργείο με την κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., ουσιαστικά καταργεί και την τεχνική υποστήριξη στις σχολικές μονάδες. Ο θεσμός των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. όχι μόνο δεν ήταν και δεν είναι επιζήμιος για το κράτος και την εκπαίδευση, αλλά αντιθέτως γλύτωνε θεωρητικά κατά μέσο όρο περισσότερα από 1000€ ετησίως για κάθε σχολική μονάδα και κάθε διοικητική μονάδα. Αυτό το επιτύγχαναν όλα αυτά τα χρόνια υλοποιώντας άμεσα και χωρίς κόστος, τεχνικές βλάβες, εγκαταστάσεις και συντηρήσεις εξοπλισμού (εργαστήρια πληροφορικής, εκτυπωτές, σαρωτές, διαδραστικούς πίνακες κ.α.) καθώς και δικτυακή και διαδικτυακή αναβάθμιση αυτών (συνδέσεις σχολείων σε ευζωνικά δίκτυα και δίκτυα οπτικών ινών). Ουσιαστικός είναι και ο ρόλος τους όσον αφορά τον τομέα των δωρεάν εκπαιδεύσεων και των επιτόπιων ή εξ’ αποστάσεως επιμορφώσεων που παρείχαν και παρέχουν, είτε σαν ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. μεμονωμένα είτε σε συνεργασία με Σχολικούς Συμβούλους και υπευθύνους δομών εκπαίδευσης, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πάνω σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα (χρήση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική πράξη, ανοιχτό λογισμικό και LTSP, εργαλεία WEB2, εκπαίδευση με τη χρήση διαδραστικών πινάκων, E-TWINNING, σχολικός εκφοβισμός κ.α.) αναβαθμίζοντας το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο.

Ως Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρούμε λανθασμένη την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για κατάργηση του θεσμού των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και πιστεύουμε ότι αντιθέτως πρέπει να γίνει ουσιαστική αναβάθμισή τους και προτείνουμε τη συνέχιση λειτουργίας τους με επαρκή στελέχωση. Δηλαδή με έναν υπεύθυνο ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και ένα τεχνικό υπεύθυνο ανά 30 σχολικές μονάδες, που να αποτελεί ραχοκοκαλιά υποστήριξης με διττό χαρακτήρα (τεχνικό και επιμορφωτικό), σε οργανωτικό επίπεδο αντίστοιχο του Κ.Ε.Α. και ΚΕ.Σ.Υ. στις διευθύνσεις εκπαίδευσης, που να υπάγεται στην ευρύτερη δομή των ΠΕ.ΚΕ.Σ.

Read more: Σχέδιο νόμου για Δομές Υποστήριξης της Εκπαίδευσης - Δελτίο Τύπου

Συγκρότηση Ε.Ε. - Δελτίο Τύπου

 

Αθήνα, 6 Μαρτίου 2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συγκρότηση Ε.Ε.

 

Τη Δευτέρα 5/3/2018 έγινε συνεδρίαση της Ε.Ε. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.), όπως αυτό προέκυψε από τις τελευταίες εκλογές και συγκροτήθηκε σε σώμα με την εξής σύνθεση:

 

Τερπένη Ελευθερία - Πρόεδρος
Δαλάκα Ευγενία - Γραμματέας
Κόντου Αφροδίτη - Μέλος

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε σε PDF

Συγκρότηση Δ.Σ.

 

Αθήνα, 3 Μαρτίου 2018

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Συγκρότηση Δ.Σ.

 

Την Παρασκευή 2/3/2018 και ώρα 21:30, συνήλθε το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) όπως αυτό προέκυψε από τις τελευταίες εκλογές, με μοναδικό θέμα της Ημερήσιας Διάταξης τη συγκρότηση σε σώμα.

 

Το Δ.Σ., κατόπιν συζήτησης, αποφάσισε ομόφωνα την παρακάτω σύνθεση:

Σκίκος Νίκος - Πρόεδρος


Κωτσάκης Σταύρος - Αντιπρόεδρος


Παπαλέξης Στέφανος - Γενικός Γραμματέας


Παναγιώτου Νίκος - Ταμίας


Ρούβαλης Σωτήρης - Οργανωτικός Γραμματέας


Βαϊτσίδης Χρήστος - Ειδικός Γραμματέας


Μπεγέτη Αναστασία - Μέλος


Σιώτος Ευάγγελος - Μέλος

 

Ξυδέας Θεόδωρος – Μέλος

Η επόμενη τακτική συνεδρίαση ορίστηκε για την Τετάρτη 21/3/2018 και ώρα 21:30.

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

 

Κατεβάστε σε PDF

Αποτελέσματα Εκλογών για το Δ.Σ. και την Ε.Ε. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Αθήνα, 24 Φεβρουαρίου 2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αποτελέσματα Εκλογών

Την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018 η Εφορευτική Επιτροπή των εκλογών για την ανάδειξη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και της Ελεγκτικής Επιτροπής της Π.Ε.ΚΑ.Π., αποτελούμενη από τους Ρούσσου Δήμητρα, Μυλωνά Αθηνά και Τσιάνο Βασίλειο, συνήλθε στις 16:30 στα γραφεία της Ένωσης και ξεκίνησε απρόσκοπτα τη διαδικασία διαλογής και καταμέτρησης των ψήφων, η οποία ολοκληρώθηκε στις 24:00.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα:

Ψήφισαν:       356

Έγκυρα:         307

Άκυρα:             49

Λευκά:               0

 

 

Έλαβαν

  

Α) ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ για το Δ.Σ.

ΒΑΙΤΣΙΔΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

74

ΖΑΧΑΡΙΑΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

41

ΘΕΟΔΩΡΟΥ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

28

ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

21

ΚΩΤΣΑΚΗΣ

ΣΤΑΥΡΟΣ

87

ΜΠΕΓΕΤΗ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

62

ΝΤΕΛΛΑ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ

15

ΞΥΔΕΑΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

52

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

ΝΙΚΟΣ

116

ΠΑΠΑΛΕΞΗΣ

ΣΤΕΦΑΝΟΣ

76

ΡΟΥΒΑΛΗΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ

75

ΣΙΩΤΟΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

54

ΣΚΙΚΟΣ

ΝΙΚΟΣ

164

 

Β) ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ για την Ε.Ε. 

ΔΑΛΑΚΑ

ΕΥΓΕΝΙΑ

105

ΚΟΝΤΟΥ

ΑΦΡΟΔΙΤΗ

63

ΤΕΡΠΕΝΗ

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

138

ΧΑΡΙΣΟΠΟΥΛΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΑ

45

Read more: Αποτελέσματα Εκλογών για το Δ.Σ. και την Ε.Ε. της Π.Ε.ΚΑ.Π.